וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ההגנה קרטעה בהפסד 3:2 לאחי נצרת

17.9.2014 / 19:15

הרכב המחליפים של הירוקים נוצח במשחק האימון בכפר גלים. תורג'מן ועמאשה השוו זמנית, גומז הכריע עבור הקבוצה מהלאומית

one

יומיים אחרי הניצחון 2:4 על בני סכנין, מכבי חיפה הייתה מעורבת הערב (רביעי) בעוד חגיגת שערים, רק שהפעם הרכב המחליפים שלה הפסיד 3:2 למכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. שחקני ההרכב הראשון ערכו אימון שחרור בכפר גלים וראו את אוראל דגני, קובי מויאל וויאם עמאשה שלא נכללו בסגל למשחק הבכורה בסמי עופר, פותחים בהרכב ומתקשים מול הקבוצה של שלומי דורה.

כבר בדקה ה-12 הוציא אוהד לויטה כדור ראשון מהרשת, כשעידו אקסברד, חברו למכבי נתניה בעונה שעברה, הכניע אותו. אחרי שלוש דקות היה זה דייויד גומז שהעלה את אחי נצרת ל-0:2 מהיר, כשהירוקים הגיבו עם שער מצמק של אלון תורג'מן בדקה ה-22, הודות לבישול של מויאל. אלעד גבאי המחליף הכין לעמאשה (בעיטת יעף מצוינת) את השוויון בדקה ה-56, אך המילה האחרונה הייתה של גומז, שהשלים צמד בדקה ה-69 בעקבות עוד רגע של חוסר ריכוז בהגנת מכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: אוהד לויטה, מתן אוחיון, אוראל דגני, עאיד חבשי, שמואל שיימן, גוסטבו בוקולי, קובי מויאל, עידן ורד, מוחמד כליבאת, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה.

הרכב מכבי אחי נצרת: עומרי אלון, עוביידה אבו רביע, בר אביטן, אמרי זייד, עדי שלג, אמג?ד סולימאן, אדהם האדיה, אלן מסודי, עלי חטיב, דייויד גומז, עידו אקסברד.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (ימין) מול הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
כבש את השני של הירוקים. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

הקשר מיצ'ל, שגם כך לא תוכנן לשחק, קיבל אישור להמריא לסידורים בספרד. לגבי גבאי, המגן עדיין לא מצא קבוצה אחרת אך מתאמן עם הקבוצה וכאמור שותף הערב, בניגוד לאביחי ידין וחן עזריאל שעדיין לא מצאו קבוצה.

"היה משחק טוב מול סכנין, אבל צריך המשכיות", אמר המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' באסיפה שקיים לפני האימון. "עשינו לחץ טוב על כל המגרש, הייתם אגרסיביים". לאחר מכן פנה המאמן לשחקני ההגנה ואמר להם: "הייתה עבירה בגול השני של סכנין, אבל היינו צריכים להגיע למצב שאנחנו חוסמים את הבעיטה ולא מאפשרים להם להגיע למצב". בהמשך, סטנוייביץ' פרגן לחן עזרא ואמר כי הוא מרוצה מההתקדמות שהוא מגלה במשחקים האחרונים. ההערכה היא שסטנוייביץ' ישמור על הקלפים קרוב לחזה, ויתרגל את ההרכב הראשון שלו רק בתחילת השבוע. יחד עם זאת, כבר עכשיו ברור שרוב ההרכב לא צפוי להשתנות.

בנושא אחר: אוהדי הקבוצה הודיעו אתמול כי עדיין לא הסירו את החרם מהמשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים.

(עדכון ראשון: 11:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully