וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0

סגנית האלופה הודחה מהמפעל, בן ביטון הורחק (76). אוגו הרשים ומתח שריר, גם הובאן בתמונה. המלאבסים עלו לרבע הגמר

one

הפועל באר שבע החלה את הקיץ עם רכש נוצץ והרבה מאוד ציפיות, אבל הערב (שלישי) סגנית האלופה הודחה מגביע הטוטו אחרי עוד משחק מאכזב ו-0:0 ביתי מול מכבי פתח תקוה שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר. אחרי התבוסה הביתית לבית"ר ירושלים, ההגנה של המארחים נראתה טוב יותר, אך בהרכב חסר מאוד וללא בוזגלו, ברדה, ארבייטמן ומליקסון הם לא הצליחו למצוא את הרשת למרות שהיו עדיפים. אם לא די בכך אז בן ביטון הורחק סמוך לסיום אחרי הכשלה על עוז פרץ ויחמיץ את פתיחת הליגה מול בית"ר ירושלים. המלאבסים מנגד, ממשיכים להראות סימני שיפור ואחרי הניצחון בדרבי הם השיגו בדיוק מה שהיו צריכים כדי להמשיך הלאה במפעל.

קוסטדין אזורוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ברבע הגמר. אזורוב/ברני ארדוב

"נראינו הרבה יותר טוב מהמשחק הקודם. זה לא הספיק כדי לעבור שלב וזה מאכזב, אבל היו דברים טובים. שיחקנו כמו קבוצה למרות שנעדרו שבעה שחקנים", אמר אלישע לוי. "דיברנו על זה שההפסד בשבת היה מביש אבל אלה דברים שקורים. חשוב להתנהל בלי פאניקה ולהיות מוכנים לפתיחת הליגה".

הקשר הנבחן ג'ון אוגו הרשים בדקות ששיחק ומתח את השריר במחצית השניה והוחלף. אוגו היה מתוכנן לשחק מחצית בלבד. אלישע לוי שוקל ברצינות גם את מועמדותו של הקשר הרומני של פטרולול אובידיו הובאן. לאחר החתמת קשר לוי ינסה לצרף גם חלוץ. לוי התייחס לעניין ואמר: "עד שתתחיל הליגה הסגל יהיה מושלם וגם הפצועים יחזרו. לא אגיד שמות, אבל אנחנו עושים הרבה בשביל להביא עוד שני שחקנים חדשים עד פתיחת הליגה".

רן בן שמעון, שעלה לרבע הגמר, אמר לאחר המשחק: "בדקה ה-85 עוד ניסו להסביר לי על הספסל אם אני עולה שלב או לא, אבל היינו ביתרון מספרי ורציתי לנצח. המשחק מול אשדוד זה משחק שהדחקנו ואין ספק שרואים שיפור מאז. הפוטנציאל של הקבוצה הרבה יותר גדול מה שרואים. יש איכות והבנת משחק שהולכת ומשתפרת כי שחקנים עושים מאמץ. אנחנו בקו התקדמות. התכוננתי למשחק קשה מול קבוצה טובה אבל לא ראיתי הבדלים בין הקבוצות, שהיו ברמה שווה. נצרף עוד שחקן או שניים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עדיין מחפש ניצחון ראשון. אלישע לוי/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 15: הנבחן ג'ון אוגו ניסה את מזלו עם בעיטה טובה מ-20 מטר, אבל הכדור חמק מעל המשקוף.

דקה 31: דור מלול שלח כדור עומק לדובב גבאי, שבעט מ-16 מטר כדור חזק שכמעט חדר פנימה.

דקה 41: דובב גבאי חתך לאמצע וניסה להפתיע את איתמר ניצן, אבל הכדור שלו לא היה מדויק ופספס את המסגרת.

דקה 60: דובב גבאי נשלח לכדור עומק ומזווית לא פשוטה בעט כדור חזק, אבל איתמר ניצן הדף ברגע האחרון.

דקה 78: אדום! בן ביטון עצר את עוז פרץ בדרך לשער והורחק. המארחים ייאלצו לסיים את המשחק בעשרה שחקנים.

הרכבים

הפועל באר שבע: רובי לבקוביץ', בן ביטון, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', ג'ון אוגו, דודי טויטו, רועי גורדנה, גל אראל, דור מלול, דובב גבאי, יוסף אבו לאבן.

מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, דניאל דימוב, איבן הרצג, נאור פסר, בריאן חרסיסיץ', חסן אבו זייד, מרואן קבהא, בן בן יאיר, גיא מלמד, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully