וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סגירת החלון תקל על מעבר דרינצ'יץ'?

1.9.2014 / 10:18

במועדון מאמינים שפרטיזן תתגמש, אך בודקים עוד אופציות. דגני יקבל פיצוי של 4,000 דולר ויעבור. עזריאל יגיש את התביעה בקרוב. 18:30, חי באתר: מכבי חיפה - נצרת עילית

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו: טל רזניק

למרות הפערים עם פרטיזן בלגרד לגבי העברתו של ניקולה דרינצ'יץ', במכבי חיפה מאמינים שהקשר המונטנגרי יגיע לקבוצה, אם לא יעבור לקבוצה אחרת עד סגירת חלון ההעברות ברוב מדינות אירופה הלילה (שני). פרטיזן דרשה 450 אלף יורו תמורת השחקן, חיפה סירבה ובשלב מסוים אף דרשה לקבל אותו בחינם. במועדון מעדיפים להמתין לסגירת החלון, מתוך הנחה שהסרבים יהיו מעוניינים לשחררו במחיר מופחת מאשר להשאירו בקבוצה עד ינואר, אז יהפוך לשחקן חופשי.

הקשר הספרדי מיצ'ל ינסה גם הוא לסגור בקבוצה אחרת עד סגירת החלון ואם לא יצליח, ובמקביל לא תירשם התקדמות עם פרטיזן, אופציית הבאתו תישקל מחדש. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מחפש גם מועמדים נוספים.

הערב תערוך הקבוצה משחק אימון מול נצרת עילית (18:30, שידור חי באתר), ממנו ייעדרו קובי מויאל ואלון תורג'מן הפצועים וכן שחקני הנבחרות, יוסי בניון שישתתף במשחק השלום ברומא, ולדימיר סטויקוביץ', טאלב טואטחה, אייל משומר ואוראל דגני. האחרון צפוי לעבור השבוע רשמית לירוקים, לאחר שהתגבר על הפערים מול הפועל תל אביב, שמנעו ממנו לשחק מול בני סכנין. דגני יקבל 4,000 דולר מתוך החוב שמגיע לו, כאשר נותרו פערים אחרונים לגבי עניין תוספת התנאים הסוציאליים.

בחיפה שמחו על המעבר של שלומי אזולאי וסארי פלאח להפועל תל אביב וכעת הם מכוונים לשחרורו של חן עזריאל. כפי שפורסם אתמול, עזריאל מתכוון לתבוע את המועדון לבוררות ומיד לאחר מכן גם בבית הדין לעבודה, בטענה שלא שולמו לו המשכורות האחרונות. התביעה תוגש בימים הקרובים. בחיפה מנסים לשחררו לצמיתות.

ניקולה דרינצ'יץ' במדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
יגיע אחרי שהחלון באירופה ייסגר? דרינצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully