וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו נחת בישראל, קשר פטרולול מועמד

1.9.2014 / 9:27

קשר נבחרת ניגריה הגיע להתרשמות בבאר שבע, אובידיו הובאן מהקבוצה הרומנית גם מועמד. אלגרבלי ביקש לעזוב. המאמן באסיפה: "מזל שההפסד לבית"ר קרה בגביע הטוטו"

one

בהפועל באר שבע ניסו ביממה החולפת להבין מה גרם לתבוסה בבכורה הביתית של הקבוצה העונה, 3:0 בווסרמיל ביום שבת מול בית"ר ירושלים: "שום דבר לא עבד לנו. לא בהגנה, לא בקישור ולא בהתקפה. לא שיחקנו טוב. טוב שזה קרה לנו בגביע הטוטו ולא בליגה. אנחנו צריכים להתעורר ומהר. עכשיו אתם צריכים לבוא ביום שלישי ולתת הכל במטרה לנצח", אמר המאמן אלישע לוי לשחקניו באסיפה קצרה שקיים בעקבות המשחק.

המאמן, שלא מרבה לבקר את שחקניו באסיפות, מאוכזב מאוד מההתנהלות שלהם על כר הדשא. אחד השחקנים סיפר אתמול (ראשון): "זה היה משחק שבו שום דבר לא עבד. דווקא במשחק הראשון בווסרמיל כולם ציפו שהכול יתחבר. עם מליקסון, ארבייטמן וקשר זר איכותי יהיה לנו הרבה יותר קל. אפשר להבין את האכזבה של אלישע. ראו על הפנים שלו באימון כמה הוא מאוכזב. אפשר להתנחם רק בדברים שאמר. אם היינו מפסידים בליגה, זה היה סיפור אחר לגמרי".

לפרסום על הגעתו של ג'ון אוגו לבאר שבע

ג'ון אוגו שחקן נבחרת ניגריה. GettyImages
ייבחן מול מכבי פתח תקוה. אוגו/GettyImages

הקשר ג'ון אוגו, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחת הבוקר בישראל ויצטרף לאימון הקבוצה שיתקיים אחר הצהריים. אלישע לוי יבחן את אוגו, שסירב להתראיין בשדה התעופה, במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. הקשר צפוי לשחק 45 דקות ומאוחר יותר תתקבל החלטה לגביו. עם הקשר הרומני קוסטין לאזאר לא נרשמה כרגע התקדמות. הפער בין הצדדים, העומד על 30 אלף יורו, הוא עניין פתיר, אבל השחקן דרש בסוף השבוע חוזה לשנתיים ובמועדון לא מוכנים להתגמש ומאז הקשר נותק. בעקבות המצב, במועדון מתכוונים לחפש גם חלוץ ובלם.

במקביל, למועדון מועמד הקשר הרומני של פטרולול, אובידיו הובאן (32) הוצע לקבוצה. במועדון אישרו הבוקר כי השחקן אכן מועמד. בעונה שעברה רשם 28 הופעות במדי קבוצתו. להובאן יש שש הופעות בנבחרת רומניה, האחרונה שבהם בחודש אוקטובר האחרון, כאשר הוא השלים 90 דקות ב-1:1 מול נבחרת יוון.

הבלם בן אלגרבלי ביקש לעזוב את הקבוצה ובמועדון נוטים להסכים להצעה, שכן ההנחה היא כי הוא לא יוכל לצבור דקות משחק כל זמן שטומיסלאב פאיוביץ' ו-וויליאם סוארס משתפים פעולה בהגנה ודניאל אסקלינג יושב על הספסל. במועדון הודיעו לאלגרבלי שהוא ישוחרר בכפוף להגעת בלם אחר. גם אלעד גבאי הוצע, אבל בשלב זה בבאר שבע עדיין לא החליטו לצרף מגן ימני.

במשחק מול פתח תקוה לוי יחסר לא מעט שחקנים וביניהם, שחקני הנבחרות ושחקנים פצועים. השוער אוסטין אג'ידה יצטרף לנבחרת ניגריה ולכן רובי לבקוביץ' יפתח בשער. דודו טויטו יחליף את אופיר דוידזאדה, שנמצא עם הנבחרת, יחד עם מאור בוזגלו ואליניב ברדה. בחוד יעלה יוסף אבו לאבן הצעיר. מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן, סיראז' נאסר ואור חביביאן ייעדרו בשל פציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully