וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז שוחרר מסגל הנבחרת בשל פציעה בברך

31.8.2014 / 11:48

החלוץ שלא שיחק בנבחרת מאז אוקטובר 2007 לא ייקח חלק במחנה האימון המקוצר של אלי גוטמן. מחר: מסע"ת עם המאמן

חלוץ נבחרת ישראל טוטו תמוז. קובי אליהו
הקאמבק יידחה לפעם אחרת. טוטו תמוז/קובי אליהו

טוטו תמוז לא שיחק במדי נבחרת ישראל מאז אוקטובר 2007, ונראה כי גם הזימון האחרון שלו למחנה האימון שיתקיים באמצע השבוע בבית הנבחרות עדיין לא מבשר על עידן חדש.

תמוז שוחח עם מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, ועדכן אותו כי נפצע במדי פטרולול במשחק מול דינמו זאגרב ביום חמישי האחרון, למרות שהשלים 90 דקות, ולפיכך גם שוחרר מהמחנה. תמוז שספג מכה בברך שמאל התבקש על ידי קבוצתו להישאר לטיפולים ובמועדון גם העבירו מכתב מסודר לראשי הנבחרת עם פירוט מצבו של השחקן, שיחמיץ את משחק הליגה הקרוב של פטרולול. בנוסף לחלוץ, גם ליאור רפאלוב, מאור מליקסון וקובי מויאל הפצועים ייעדרו מהסגל. מספר שחקנים אחרים לא זומנו – בירם כיאל, מהראן ראדי וגל אלברמן.

מי שכן יהיה בסגל הנבחרת הוא השוער אריאל הרוש. כזכור, המאמן אלי גוטמן החליט לזמן את הרוש עוד לפני הסיכום במכבי נתניה, ויחד איתו את שני השוערים האחרים גיא חיימוב ואופיר מרציאנו. הנבחרת תפתח את המחנה ביום שני בערב, במסיבת עיתונאים (18:05) עם אלי גוטמן, ומיד לאחר מכן תקיים אימון.

ביום שלישי ורביעי היא תקיים אימון כפול, כשבאימון האחרון יערוך גוטמן משחקון פנימי. האימונים יכילו פחות אלמנטים טקטיים ויהיו קלים יותר, וזאת משום שהמשחק מול בלגיה נדחה. יוסי בניון ותומר חמד שיטלו חלק במשחק השלום ברומא יצטרפו לנבחרת ביום שלישי.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הוא דווקא יהיה שם. אריאל הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully