וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש לבית"ר: שלמו לי מיידית את הכסף

27.8.2014 / 22:45

על פי פסק הבורר, תם המועד בו בית"ר הייתה צריכה לשלם. נציגיו עשויים לפנות לבקרה. קורצקי: "מאמין בהתקדמות שלנו"

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מחכה לכסף שמגיע לו. אריאל הרוש/ברני ארדוב

שוער בית"ר ירושלים עד לפני מספר שבועות, אריאל הרוש, שלח היום (רביעי) מכתב למועדון באמצעות עורך הדין רועי רוזן, בו נדרשת בית"ר לשלם לשוער בתוך 48 שעות את כל הכסף המגיע לו על פי החלטת הבורר. כזכור, הבורר פסק כי הרוש יקבל את משכורות יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר בנוסף לחוב מהעבר של כ-207 אלף שקלים. לבית"ר היו שבועיים לשלם לשוער, והתקופה תמה ביום שני האחרון. אם בית"ר לא תשלם להרוש, צפויים נציגיו לפנות לבקרה על מנת לחלוט ערבויות של המועדון כדי לקבל את הכסף. הסכום הכולל המגיע לשוער מגיע ל-700 אלף שקלים.

בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0 חלש

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
למאמנים יש מטרות שונות במשחקים כאלה. רן בן שמעון עם מנחם קורצקי/אדריאן הרבשטיין

והיה גם משחק כדורגל היום. בית"ר, במשחק די חלש, סיימה ב-0:0 את משחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה. מאמן הקבוצה מנחם קורצקי אמר בסיום: "זה משחק טיפוסי לפתיחת העונה, שתי הקבוצות הן אחרי בניה של סגל כמעט חדש. ראיתי הרבה דברים טובים מבחינת מחויבות, לחץ ועמידה נכונה על המגרש. מכבי פתח תקוה לא הגיעה כמעט לאף מצב. חסר לנו קצת מחץ, כי הגענו למצבים שהיו צריכים להכריע את המשחק, אבל נקווה שזה ייכנס בפעם הבאה".

קורצקי הוסיף: "אנחנו עדיין מחפשים שחקן חיזוק לעמדת החלוץ, אנחנו מדברים עם תומר סוויסה ומקווים שזה ייסגר, ואם לא אז נמצא מישהו אחר. אנחנו מאוד מקווים שיגיע המחזור הראשון של הליגה, זה הדבר האמיתי. בליגה באמת נדע אם אפשר יהיה לבנות על הקבוצה שלנו או שמה שעירבבנו עד עכשיו לא יסתדר, אני מאוד מאמין בהתקדמות של הקבוצה שלי בכל משחק לקראת הליגה".

רן בן שמעון, מאמנה של מכבי פתח תקוה, אמר בסיום: "במשחקים האלה יש מטרות שונות למאמנים לעומת הקהל והתקשורת. בשלב כזה הקבוצות מתחילות לאט יותר ומחפשות עדיין את הכיוון שלהן. היה לי חשוב לראות כמה דברים מהקבוצה שלי. רציתי לראות קבוצה שקשה להבקיע מולה וזה עבד בסדר. נצטרך להשתפר בכל שאר הדברים, בעיקר ביצירת התלכיד והשיטות שעוד צריך להחדיר לשחקנים. אני מקווה שהפסקת האש תחזיק מעמד. אנחנו צריכים לשחק בבית שלנו ונקווה מאוד בעיקר בשביל עם ישראל שיהיה קצת שקט, שיהיה קצת טוב ושאנשים ייצאו מהמרחבים המוגנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully