וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "עוברים למתכונת של שני אימונים ביום"

30.7.2014 / 10:54

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה והציג נוהל חדש: הגברת קצב האימונים עד משחקי הליגה. שחקן: "לא יהיה קל". בראשון: מול אשדוד. הפועל תל אביב פנתה לפלאח

ברני ארדוב

צפו בקבלת הפנים של אוהדי מכבי חיפה לשובה של הקבוצה מהמחנה

לראשונה מאז חזרה ממחנה האימונים שלה באוסטריה, מכבי חיפה התכנסה הבוקר (רביעי) כדי לערוך אימון ראשון יחד עם שחקן הרכש החדש קובי מויאל. הקשר הגיע לאימון יחד עם ולדימיר סטויקוביץ' ואדין צוצאליץ' ששהו בחופשה פרטית, וכעת חוברים לקבוצה. מוחמדו אידריסו לא הגיע לאימון וככל הנראה יגיע לאימון הערב.

"ברוכים הבאים לקובי מויאל, ולשון ויסמן ואיאד חבשי שחזרו מהנבחרת", אמר סטנוייביץ' באימון. "השבוע לא יהיה גביע הטוטו, לכן נקיים משחק אימון. עד השבוע של הליגה נישאר במתכונת של שני אימונים ביום". המאמן פתח את האימון היום ב-12 דקות של ריצה אינטנסיבית ונראה כי החופשה לא מנעה ממנו להגביר את קצב האימון. אחד השחקנים אמר לאחר האסיפה: "כבר עתה ברור שלא יהיה לנו קל העונה. בטווח הארוך זה יעשה רק טוב לקבוצה".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
החופשה לא מנעה ממנו להגביר את קצב האימון. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

אלכסנדר סטנוייביץ' מחפש זר נוסף להשלמת הסגל שלו. עם הקשר גארי אוניל לא מתנהל כרגע משא ומתן. אם יושג הסכם סופי להפסקת האש, הקפטן יוסי בניון ישוחח עימו פעם נוספת בניסיון לשכנע אותו להגיע לישראל. בינתיים, השחקן בוחן גם הצעות מאנגליה. סטנוייביץ' יפרסם בקרוב את ההחלטה שלו לגבי דילול הסגל, במסגרתה החליט להוריד את רוב השחקנים הצעירים לקבוצת הנוער, וכן לשחרר את אחד משחקני הכנף שלו – אסמעיל ריאן או מוחמד כליבאת.

בעקבות פציעת רן אבוקרט ושחרור אחד השוערים, המאמן צפוי לדלל את הסגל בשמונה עד תשעה שחקנים. ומה לגבי המנודים? כפי שפורסם אתמול, בית"ר ירושלים מעוניינת בשלומי אזולאי, שקיבל גם פניה מהפועל רעננה. הפועל תל אביב רוצה את סארי פלאח בעסקת השאלה לעונה אחת. האדומים אמורים להעביר עד סוף אוגוסט את הכסף עבור עסקת אוראל דגני, אחרת לפי ההסכם הוא יחזור לקבוצה. במועדון מקווים שיוכלו למצוא פתרון גם לחן עזריאל ולאיציק כהן, שלא שיחק כלל בעונה שעברה.

ביום ראשון (18:00, כפר גלים) תקיים הקבוצה משחק אימון מול מ.ס אשדוד. זה יהיה המשחק השני שמקיימת חיפה בארץ, לאחר שבמשחק הראשון גברה 1:3 על הפועל עפולה במשחק בו כבש אידריסו צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully