וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "נראה את היכולות של הכדורגל הישראלי"

מאמן מכבי תל אביב מוכן למפגש הראשון מול מאריבור: "נצטרך לכבוש". מרקו שולר: "הם ברמה שלנו" (רביעי, 21:30, ספ' 5)

שרן ייני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
צריכים תוצאה טובה. ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שעברה ללא קשיים מיוחדים את סנטה קולומה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, תפגוש מחר (רביעי, 21:30, ספורט 5) מכבי תל אביב, אלופת ישראל, יריבה הרבה יותר קשה בדמות אלופת סלובניה, מאריבור. הצהובים יתארחו במשחק הראשון בסלובניה ולאחר מכן יארחו את הגומלין בקפריסין, כך שהמשימה שלהם עוד יותר קשה מהרגיל.

אוסקר גרסיה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "מאריבור קבוצה טובה ורגילה לשחק באירופה. הם זכו בארבע אליפויות רצופות ויהיה קשה נגדם, אבל ננסה להיות מוכנים. זה מפגש של 180 דקות. כשאתה משחק באירופה, בטח בשלבים האלה, קשה להעפיל אחרי משחק אחד. אני מכיר את מאריבור טוב, אבל אני מכיר גם את ריאל וברצלונה וזה לא משהו שאמור לשנות. אנחנו רוצים לשחק טוב ולהראות מה אנחנו יודעים. ניסינו למצוא עליהם מידע ולהתכונן. השחקנים שלנו יראו את היכולת של הכדורגל הישראלי".

הספרדי המשיך: "יש לנו פילוסופיית משחק ושיחקנו נגד כולם פחות או יותר באותה שיטה, אז אנחנו בטוחים שנוכל לשחק כך גם נגד מאריבור. הם נמצאים ברמה גבוהה באירופה. אנחנו יודעים שנצטרך לכבוש כדי לשמור על סיכויי העפלה טובים. הם שיחקו יותר משחקים רשמיים מאיתנו, אבל אין קבוצה בשלב הזה של העונה בכושר מושלם ואנחנו בכושר מספיק טוב כדי להתמודד איתם. היינו שמחים לשחק בבלומפילד מול הקהל שלנו. זה חיסרון, אך אנחנו עדיין בטוחים ביכולות שלנו להעפיל".

שרן ייני נשאל על המצב הביטחוני וענה: "זה לא אידיאלי לאף קבוצה, אבל זה המצב. אנחנו מקצוענים וחייבים להתמודד עם זה. למאריבור יש קבוצה טקטית וקהל מצוין, אבל גם לנו יש יכולות ויהיה קשה".

קרלוס גרסיה מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוכנים למאריבור. אוסקר וקרלוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם, כאשר סגל מלא עמד לרשותו של המאמן. המגן יובל שפונגין שמתאושש מפציעה התאמן גם הוא ועשוי להיכלל בסגל, לראשונה מאז הגיע לקבוצה. סביר להניח שגרסיה יכלול ב-18 שיתלבשו למשחק, גם את צמד שחקני הרכש החדשים, נוסא איגייבור ועדן בן בסט שרישומם באופ"א הושלם עוד בשבוע שעבר.

המאמן הספרדי כהרגלו לא מתרגל הרכב פותח לפני משחקים וסביר שלא יעשה שינויים רבים, לעומת ההרכב שניצח את סנטה קולומה בשבוע שעבר. שרן ייני ועומרי בן הרוש יפתחו בעמדות המגנים, יחד עם קרלוס גרסיה ואיתן טיבי שיפתחו כבלמים. מהראן ראדי ודן איינבינדר מתחרים על מקום בקישור לצידו של גל אלברמן. בחלק הקדמי נראה שדור מיכה וטל בן חיים ימשיכו לקבל אשראי לצידו של ראדה פריצה, אם כי גרסיה עשוי להפתיע ולפתוח עם עדן בן בסט בחוד ההתקפה, על חשבונו של השבדי. מי שבוודאות לא יכלל בסגל הוא ברק בדש המורחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרקו שולר הפועל תל אביב מול תמיר כחלון מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מוכן לסוג של דרבי תל אביבי. שולר/ברני ארדוב

מאריבור נמצאת במקום השני בליגה הסלובנית עם שש נקודות אחרי שני משחקים. האלופה הסלובנית ניצחה 2:3 בשבת האחרונה את ראודמלייה, כשלוקה זאהוביץ' - בנו של זלאטקו האגדי - כובש צמד. במחזור הראשון היא ניצחה 0:1 רודאר. בסיבוב המוקדמות הקודם של ליגת האלופות עברה מאריבור את זרינסקי הבוסנית. בקבוצה משחק כמובן סנטיאהו סלליך הישראלי, שהצטרף אליה בקיץ, וגם מיודענו מרקו שולר, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב. מעבר לכך, משחקים שם זאהוביץ' כמובן, כמו גם מרכוס טבארס הברזילאי הוותיק והטוב והקשר דארה ורשיץ' הסלובני בן ה-29.

שולר עצמו התייחס למכבי תל אביב: "היריבה שלנו היא בגובה העיניים שלנו. המשחק לא יהיה קל, אבל זה בהחלט אפשרי". הבלם הוותיק התייחס לשאלה איזו תוצאה תהיה טובה לקבוצתו ואמר: "אני שונא לחשוב על תוצאות במפגש כפול ולקבוע איזו תוצאה תהיה טובה. אני מכיר את מכבי תל אביב ויודע שהיא משחקת הרבה על הקרקע ועל כדורי עומק.

"צריך להיות מסודרים מאוד נגדם, אחרת הם יכולים להעניש אותך. למכבי תל אביב יש מסורת, אבל גם למאריבור יש ואני בטוח שיתרון הביתיות יעזור לנו. בכל משחק המטרה היא לא לספוג שער. אני מאמין שאנחנו עושים עבודה הגנתית טובה וגם מבחינה התקפית אנחנו בסדר. אסור לנו לאפשר למכבי תל אביב לכבוש כי זה ישנה הכל".

המאמן הסלובני אנטה שימונדג'ה אמר: "ההכנות למשחק היו רגילות. אנחנו יודעים מה המטרה, מכירים את היריבה ומודעים לנקודות התורפה והעוצמה שלה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק כמובן, כל השחקנים מוכנים. אלס מרטייז' עדיין בספק, אבל חוץ ממנו כולם כשירים ומוכנים, כולל סנטיהאו סלליך ו-וולה אנדיאה.

"קיבלנו ועברנו על קטעי וידאו של מכבי וצריך לזכור שהיא שיחקה בסך הכל שני משחקים, אבל היא לא הראתה בהם עדיין את העוצמה האמיתית שלה כיוון שהיא שיחקה מול יריבה נחותה בהרבה".

הרכב משוער מאריבור: יסמין הנדנוביץ', פטאר סטויאנוביץ', אלכסנדר ראיצ'ביץ', מרקו שולר, מיטיה וילר, ז'ליקו פיליפוביץ', אמיר דרבישביץ', אגים איברהימי, דארה ורשיץ', מרקוס טבארס, נוסמיר פאיץ'.

הרכב משוער מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, מהראן ראדי (נוסא איגייבור), ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים, ראדה פריצה (עדן בן בסט).

סטנוייביץ' לא רצה את גילי ורמוט במכבי חיפה

נוסא איגייבור עם ברק לוי מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
איגייבור וברק לוי על כר הדשא/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
עדן בן בסט מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בן בסט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully