וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אכזבה מהחלוץ הנבחן דרוידאס שרנאס

25.7.2014 / 22:45

הליטאי נראה חלוד ולא בכושר, ובמועדון החליטו לא לתת לו הזדמנות נוספת. אצילי ושלומי אזולאי הבקיעו ב-0:2 על קובלנץ

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
חלק מהזרים נראים יותר טוב, חלק פחות. קורצקי/מגד גוזני

בבית"ר ירושלים לא התרשמו מהחלוץ הליטאי הנבחן דרוידאס שרנאס, שלפי שחקנים בקבוצה נראה חלוד מאוד ולא בכושר משחק. בבית"ר התלבטו ולבסוף החליטו לא לתת לו אפשרות נוספת להציג את יכולותיו. בניגוד לליטאי, בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגינים הזרים שכבר חתמו ז'רקו קוראץ', קלאודמיר וססאר ארסו. בגזרת הישראלים נראה שעומר אצילי נמצא בכושר טוב ובצוות המקצועי מרוצים ממנו עד כה.

אצילי התכבד בהבקעת השער הראשון (8) במשחק האימון היום מול קובלנץ, בו ניצחה בית"ר 0:2. שלומי אזולאי הבקיע את השער השני (77). הרכש מראשון לציון מרשים עד כה, אף שספג מפגיעה בקרסול בתחילת המחנה. בית"ר עלתה עם בוריס קליימן בשער, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ' ודושאן מאטוביץ' בהגנה, קלאודמיר, אופיר קריאף, חנן ממן, לידור כהן, עומר אצילי וז'רקו קוראץ' השלימו את ההרכב.

מאטוביץ', שאמור לשמש כקפטן לצד קריאף העונה, הצטרף שלשום למחנה לאחר ששהה בימים האחרונים לצד בנו שעבר ניתוח. מי שעדיין לא נמצא במחנה הוא אריאל הרוש, שקיבל פנייה מהפועל תל אביב. אלי טביב הבהיר להפועל שהוא מתיר להם לנסות ולהגיע להבנות עם השוער עצמו ואז יהיה מוכן לפתוח במשא ומתן. להרוש חוזה של 230 אלף דולר נטו, סכום בו היריבה האדומה לא תוכל לעמוד, כך לפי הערכות בבית"ר. כרגע נדמה שעד הבוררות בין בית"ר והשוער, לא יתקדם דבר עם הפועל תל אביב או כל קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully