וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע המריאה, אלישע לוי: "חיים במציאות לא נורמלית"

23.7.2014 / 8:14

הקבוצה המריאה ללרנקה לקראת הגומלין נגד ספליט, המאמן התייחס לפגיעה בהכנות. בוזגלו: "אסור שהמצב יהווה תירוץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ימים לא קלים עברו על אנשי הפועל באר שבע: מטח טילים באזור הדרום, הפסקת אימונים בשל אזעקות והבוקר (חמישי) גם טיסה שנדחתה לקראת משחקה בליגה האירופית שבשל המצב הביטחוני ייערך מחוץ לישראל. שחקני באר שבע הגיעו בשבע בבוקר, כשלוש שעות לאחר המועד המקורי, לנתב"ג. עם פיגור של 2:1 ל-RNK ספליט מהמשחק הראשון, אלישע לוי ינסה לעבור לשלב הבא, בתקווה שהעובדה שהמשחק נערך באצטדיון ניטראלי בלרנקה לא תפגע בסיכויים.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"זה לא מצב אופטימלי, אבל צריך לדעת להסתגל ולהיערך". אלישע לוי/קובי אליהו

"אנחנו חיים במציאות לא נורמלית, כבר נערכנו לטיסה וזה לא סוד שאנחנו מתאמנים בימים האחרונים תחת אזעקות. כמו כל אזרח במדינה אנחנו משתדלים לעשות את המקסימום ולהישמע להוראות", אמר המאמן אלישע לוי. "היינו אמורים לטוס בשמונה וקיבלנו הודעה שהטיסות בוטלו, מה עוד ששחקנים עברו לילה לא קל עם שלוש או ארבע אזעקות, אבל ההנהלה עשתה כל מה שצריך בעזרה של אל על למצוא מקום כדי שנתכונן כמו שצריך. אני מקווה שנעבור שלב.

"זה לא מצב אופטימלי, אבל צריך לדעת להסתגל ולהיערך", הוסיף לוי. "היה לנו הפסד מינימלי, אבל זה נזיל ואפשר לעבור. צריך לנסות ולעשות הכול כדי לעבור אותם. נעשה היום אימון ונתארגן, ומחר נעשה מה שצריך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע בדרכם לקרואטיה. קובי אליהו
"נצטרך לבוא ולהיות הכי מרוכזים, להתנתק מהכול ולעשות הכול כדי לעבור ולשמח את העיר והתושבים". שחקני באר שבע בדרך ללרנקה/קובי אליהו

"ברור שמבחינה אידיאלית, ההכנה לא הייתה כמו שצריך", אמר מאור בוזגלו. "אין ספק שאתה עוזב משפחות וחברים בגלל המצב, זה מטריד ומעסיק. אני מקווה מאוד שזה לא יהווה תירוץ מבחינתנו. נצטרך לבוא ולהיות הכי מרוכזים, להתנתק מהכול ולעשות הכול כדי לעבור ולשמח את העיר והתושבים".

"אחרי המשחק הראשון יצאתי מאוד מעודד מכיוון שזה היה משחק ראשון שלנו", המשיך הקשר. "במשחק ראשון ההתחלות קשות, יש התרגשות ומתח, במיוחד שמבחינת המועדון שלא היה באירופה יש חשיבות מאוד גדולה למשחק. ראינו את האיכותיות של ספליט, זו קבוצה טקטית והם חזקים במצבים נייחים. יש להם שחקנים חזקים בחלק הקדמי. היינו צריכים להמשיך ללחוץ על הגז, אבל מה שהשפיע זה כושר המשחק. אני בטוח שמחר נהיה קצת יותר טובים, נלך ונשתפר ונעשה את העבודה. זה לא יהיה קל".

במועדון עושים מאמצים לצרף קשר אחורי זר וחלוץ. אם הקבוצה לא תמצא חלוץ זר, היא תפנה לדודו ביטון שלא פוסל אפשרות לחזור לקבוצת צמרת בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully