וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי מבוקש במספר קבוצות בטורקיה

23.4.2014 / 20:55

קשרה של בני סכנין מחוזר באירופה כאשר טרבזונספור יחד עם כמה קבוצות נוספות כבר הביעו עניין. גם חיפה ונתניה עוקבות

one

מספר קבוצות בטורקיה הביעו התעניינות בימים האחרונים באפשרות להחתים את פיראס מוגרבי לעונה הבאה. הקשר שמיוצג על ידי סוכן השחקנים אדם קידן, חזר להציג העונה יכולת גבוהה בבני סכנין אחרי שבעונה שעברה כמעט ולא שיחק במשך חצי עונה במדי לאנס הצרפתית ולאחר מכן חזר למכבי נתניה שהייתה כבר במאבקי הירידה. אחת הקבוצות שמעוניינות במוגרבי היא טרבזונספור מהליגה הראשונה.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין מול אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ינדוד שוב לאירופה? פיראס מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

חשוב להדגיש כי למוגרבי יש חוזה בסכנין לעונה הבאה, אך הוא כולל מספר סעיפים המאפשרים לו לעבור לקבוצות אחרות בארץ ובחו"ל ולכן ההערכה היא שאם אכן תגיע הצעה רשמית שתהיה מפתה עבור השחקן, הוא לא צפוי להיתקל בבעיות. מלבד ההתעניינות בטורקיה, גם מכבי חיפה, מכבי נתניה ומספר קבוצות נוספות לוטשות עיניים לעבר השחקן.

בנוגע למוחמד גדיר ומוחמד כליבאת שגם אחריהם עוקבות כמה קבוצות, הרי שהשניים מחכים להחתמה של מאמן במכבי חיפה לה שייך כרטיסם. לאחר ההחתמה יחליט המאמן החדש אם הוא מעוניין להשאיר את השניים או להשאיל אותם שוב כשבמקרה של כליבאת ישנו סעיף בחוזהו המורה לחיפה למכור אותו אם היא לא מחזירה אותו אליה ולכן הוא לא צפוי להיות מושאל שוב אלא להישאר בחיפה או להימכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully