וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: ברוכיאן הורחק משלושה משחקים, קבהא משניים

קשר בית"ר שקילל את בר נתן וספג אדום נגד הפועל חיפה גמר את העונה. גם קשר מכבי פ"ת שאמר לקוון: "גמרתם אותנו"

one

אבירם ברוכיאן לא יחזור לשחק העונה. הקשר שספג כרטיס אדום במשחק ביום שני נגד הפועל חיפה עמד היום (רביעי) לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הורחק משלושה משחקים ולמעשה גמר את העונה. כידוע, ברוכיאן קילל את השופט דניאל בר נתן ולכן ספג את העונש הקשה.

בין השאר כתב בר נתן בדוח השיפוט כי הקשר, שמסיים בסוף העונה חוזה, צעק לעברו של ברוכיאן: "לך תזדיין". עוד כתב השופט כי ברוכיאן השתמש בתנועות ידיים מזלזלות והדגיש כי השחקן הביט בו והדברים כוונו אליו ולא כלפי שחקן יריב. חשוב להדגיש כי ברוכיאן מסיים חוזה בסוף העונה ולכן לא ברור האם ימשיך לשחק במדי הקבוצה.

ברוכיאן אמר לאחר קבלת העונש: "לצערי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החמיר בפסיקה שלו לגבי. במשך 12 השנים שאני משחק בבוגרים של בית"ר ירושלים זו ההרחקה הראשונה שלי. אני שחקן הוגן כלפי היריבים ובוודאי כלפי השופטים. שופט המשחק תרגם לא נכון את תגובתי תוך כדי משחק, לא באופן, לא בטון ובוודאי שלא הפניתי לעברו אמירה כזו או אחרת. חבל לי שהחלטה אכזרית שכזו מסיימת למעשה את העונה שלי".

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור לשחק בבית"ר ירושלים? אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

גם מכבי פתח תקוה ורמת השרון עמדו לדין היום, ובמרכזם עמד הדיון של קשר המלאבסים, מרואן קבהא שהורשע בסעיף של התנהגות בלתי הולמת, אך זוכה בסעיף של העלבת שופט. קבהא הורחק משני משחקים בפועל ויחד עם עונש צהובים שהוא סוחב הוא למעשה גמר את העונה.

בדוח השיפוט של לירן וקסברגר נכתב כי בדקה ה-90 מיד לאחר החלפתו של קבהא תוך כדי ירידתו לספסל, הוא הגיע לעבר הקוון דני קרסירקוב, לחץ את ידו באופן מזלזל, ואמר לו: "גמרתם אותנו" מספר פעמים. קבהא מסר בתגובה: "אני מקבל את ההחלטה של השופט ובית הדין ומקווה שבעתיד לא אחזור על הטעות הזו".

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, אסי משיח, שהתפרץ לשדה המגרש הורשע בסעיף של התנהגות בלתי הולמת וספג קנס בגובה 1,500 שקל. מנהל הקבוצה, עמי פאן, הורחק משני משחקים אחרי שהורשע באי ציות להוראת השופט ובסעיף של התנהגות בלתי הולמת.

גם רמת השרון ספגה עונש, אבל מינורי בהרבה ונקנסה בסכום של 7,500 שקל אחרי שהורשעה באי קיום חובות של קבוצה ביתית בעקבות העובדה שהתאורה באצטדיון הפסיקה לפעול מספר פעמים וכן בשל אי קיומם של מים חמים בחדר ההלבשה של השופטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אמר לקוון: "גמרתם אותנו". מרואן קבהא/ברני ארדוב

עוד בבית הדין: מכבי תל אביב ובני סכנין נקנסו בסכום של 10 אלף שקל כל אחת בעקבות אירועי המשחק האחרון ביניהן והורשעו בסעיף של התפרעות אוהדים. הקנס של הצהובים הגיע אחרי שכוסות שתייה נזרקו מיציע האוהדים במהלך המחצית הראשונה של המשחק, ואילו הקנס של סכנין נבע מזריקת טרופית מיציע אוהדי סכנין שמונה דקות לסיום המשחק.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully