וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: כמה אוהדים יגיעו לגמר הגביע?

22.4.2014 / 16:03

בקבוצה יצאו בקמפיין למשוך אוהדים לרמת גן: "רוצים להתבסס כאחד המועדונים הגדולים בישראל". אלקיים ייעדר מול חיפה

one

עירוני קרית שמונה תשחק מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב בתקווה להבטיח את המקום השלישי, אך במועדון כבר חושבים על גמר הגביע, ובעיקר על דרכים להביא כמה שיותר אוהדים למשחק הגמר מול מכבי נתניה (7 במאי, יום רביעי, 20:00). בקרית שמונה יודעים שכ-12 אלף אוהדי נתניה, ואולי אף יותר, צפויים להגיע לאצטדיון רמת גן, ובמועדון מנסים לגרום לכך שלפחות מחצית מכמות זו תגיע מקרית שמונה כדי לדחוף את השחקנים במעמד הגדול.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הגיע הזמן. בכר/ברני ארדוב

במועדון פתחו בקמפיין שיווקי בפייסבוק, כאשר המטרה היא לגרום לפחות לאלף אוהדים לשנות את תמונת הפרופיל שלהם לתמונה שיירת אוהדים של קרית שמונה ועליה הכיתוב "מעבירים את הגליל למרכז, ב-7.5 אף אחד לא נשאר בבית".

בקרב האוהדים עדיין לא נרשמת תכונה יוצאת דופן, אך האמונה שניתן יהיה להביא 6,000 צופים למשחק ברמת גן. "זה באמת משחק חשוב מאוד עבור המועדון", אמר שחקן בקבוצה, "עבור מועדון כמו קרית שמונה, שלקח אליפות וגביעי טוטו, זה יהיה גדול לזכות גם בגביע המדינה ולגרום לכך שיהיו בארון כל התארים. זה חשוב לביסוס המועדון כאחד מהמועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי ואנחנו מקווים שהאוהדים יגיעו בהמוניהם כדי לעזור לנו להשיג זאת".

בינתיים בצד המקצועי בקבוצה מתמקדים במשחק מול מכבי חיפה ביום שני, כשניצחון יעניק כמעט בוודאות את המקום השלישי לקרית שמונה ואת המקום באירופה בעונה הבאה.עודד אלקיים הפצוע ייעדר מהמשחק כשגם רוג'רס קולה בספק גדול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully