וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנט מעוניינת לממש את האופציה על איתי שכטר

הצרפתים לא מוכנים לשלם חצי מיליון יורו ומנהלים מו"מ עם הפועל ת"א ממנה הוא מושאל. המאמן: "מאוד רוצה שהוא יישאר"

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
מחמאות מהמאמן. שכטר/GettyImages

הפועל תל אביב ונאנט מנהלות בתקופה האחרונה מגעים שמטרתם מימוש האופציה של הקבוצה הצרפתית על איתי שכטר. החלוץ מושאל כרגע מהאדומים לנאנט, אך זו לא מעוניינת לשלם עליו חצי מיליון יורו - סכום מימוש האופציה כפי שנחתם בחוזה בין המועדונים בינואר האחרון.

שכטר הוא שחקן הרכש היחיד שיוכל להגיע לנאנט בקיץ, מכיוון שהוטל עליה אמברגו העברות על ידי פיפ"א. יחד עם זאת, במועדון ממערב צרפת מוכנים לשלם כמחצית מסכום מימוש האופציה - כ-250 אלף יורו. בצל הבעיות הכלכליות, בהפועל תל אביב מאוד רוצים למכור את החלוץ, כשאחת הסיבות היא חיסכון של שכרו הגבוה שמוערך בכ-350 אלף יורו.

גורם שהיה מעורב בעסקה בינואר, הסביר היום (שלישי): "כרגע מה שנחתם בינואר הוא לא רלוונטי. יש רצון מאוד גדול מצד נאנט להשאיר את שכטר, אבל מכיוון שהוא לא מרבה לכבוש, כרגע המועדון לא מוכן לשלם חצי מיליון יורו".

שכטר שותף עד כה בתשעה משחקי ליגה במדי נאנט ועדיין לא כבש, אבל המאמן, מישל דר זרקריאן, אמר היום לתחנת רדיו מקומית: "גם כשהיו לו שני משחקים קצת פחות טובים, הוא היה נייד ושיתף פעולה היטב עם שאר השחקנים. חבל שהוא לא הצליח לתרגם את המצבים שלו לשערים, אבל לפחות הוא מגיע להזדמנויות. אני מאוד רוצה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully