וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: ראדה פריצה עשוי לפתוח

החלוץ, שסבל מכאבי גב, ערך אימון מלא. סוזה: "צופה עוד משחק צמוד". מוחמד גדיר יהיה כשיר בסכנין (ב', 20:50, ער' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 26. בני סכנין ניצחה רק שלושה משחקים. עוד שבעה הסתיימו בתיקו ואת יתר ה-16 ניצחה מכבי תל אביב.

* כשסכנין מארחת יש לה 2 ניצחונות לעומת 7 של מכבי ועוד 4 תיקו.

* מאזן השערים בין הקבוצות הוא 20-55 לטובת מכבי תל אביב.

* מכבי תל אביב עם 9 ניצחונות רצופים על סכנין, במאזן שערים של 5-30.

* לסכנין גם יש 4 הפסדי בית רצופים מול מכבי תל אביב.

* ב-7 משחקי הבית האחרונים של סכנין מול מכבי תל אביב היא הפסידה 6 פעמים (היה לה 0-0 אחד ב-09/10), ובחמישה מההפסדים היא ספגה שלושה שערים.

* סכנין לא ניצחה את מכבי תל אביב בבית מאז דצמבר 2007 – אז גברה עליה 2-3.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב מול מוחמד גדיר שחקן בני ס. ברני ארדוב
יהיה כשיר. גדיר מול ייני במפגש הקודם/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בני סכנין

מוחמד גדיר, חלוצה של בני סכנין, ערך אימונים בימים האחרונים ויהיה כשיר למשחק מחר מול מכבי תל אביב. למרות זאת, לא בטוח שהשחקן יפתח בהרכב. מי שלא ישחק הוא המגן דדי בן דיין שלא כשיר ולפי התרגול היום באסם גנאים הוותיק יפתח במקומו. מרקו בלבול מתלבט גם לגבי האפשרות שעלי עוסמאן ישחק כמגן שמאלי ומוחמד זבידאת יפתח כמגן ימני.

בחלק ההתקפי, בלבול מתלבט בין כריסטיאן הידאלגו, מארק פרננדס, אחמד קאסום וגדיר כששניים מתוך הארבעה יפתחו בהרכב. עלא אבו סלאח שספג אדום במשחק האחרון לא יהיה בסגל ומור שושן יחליפו. יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס שוחח עם השחקנים לקראת המשחק ואמר להם: "לפי מה שאני מבין וקורא מכבי תל אביב לא תהיה בהרכב החזק שלה, אנחנו יכולים להפתיע. תבואו בגישה חיובית למשחק".

גם בלבול שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני מצפה מכם להגיע במוטיבציה גבוהה למשחק ולהתחיל אותו כמו שצריך".

בקבוצה מתכוונים לפתוח בהכנות לעונה הבאה בעוד כשבועיים. הצעד הראשון יהיה לנסות לסגור עם בלבול לעונה נוספת כשגם כריסטיאן הידאלגו ואברהם פאס צפויים להמשיך. בסכנין מחכים לראות מי יאמן את מכבי חיפה ורק אחר כך הם יפנו לירוקים בבקשה לשאול את מוחמד גדיר. לגבי מוחמד כליבאת: לשחקן יש סעיף בחוזה שאומר שבסוף העונה אם חיפה לא תחזיר אותו היא תיאלץ למכור אותו, כך שבסכנין ינסו לרכוש את השחקן. הצפי הוא שלשניים יהיה ביקוש בקבוצות רבות, מה שיקשה על סכנין להשאירם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הוא כשיר לשחק. פריצה/קובי אליהו

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תגיע מחר לסכנין ותנסה לעשות צעד נוסף לקראת הבטחת הזכייה באליפות, שקרובה כעת יותר מתמיד, אחרי הפסדה של הפועל באר שבע אמש למכבי חיפה. הצהובים מוליכים בביטחה את הטבלה עם 11 נקודות הפרש, כאשר ניצחון בסכנין יגדיל את הפער ל-14 נקודות, חמישה מחזורים לסיום העונה ויעניק אפשרות לחגוג זכייה רשמית כבר בשבת הקרובה בדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב בבלומפילד.

הבשורה המשמחת לצוות המקצועי הגיעה היום מכיוונו של החלוץ ראדה פריצה, שסבל אתמול מכאבים בגבו, אך השלים היום אימון מלא ויכלל בסגל למשחק. פריצה אף עשוי לפתוח בהרכב על חשבונו של ברק בדש. מי שיעדרו בוודאות הם ערן זהבי שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וגל אלברמן המוצהב, כאשר דן איינבינדר ומהראן ראדי מועמדים לפתוח במקומם.

"זו הפעם השלישית העונה שאנחנו פוגשים את סכנין והפעם הראשונה שאנו נשחק באצטדיון דוחא", אמר המאמן פאולו סוזה לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק. "זה מגרש שבדרך כלל קשה מאוד לקבוצות החוץ. אני מצפה לעוד משחק צמוד בדיוק כמו כל המשחקים שהיו בפלייאוף עד עכשיו. אנו זוכרים שסכנין הייתה הקבוצה הראשונה שכבשה נגדנו שער העונה בליגה".

"בשעה שאנו מנסים תמיד לכבוש יותר מהיריבה על מנת לזכות בשלוש נקודות - אנו שואפים להגדיל את כמות המשחקים בה אנו שומרים על רשת נקייה. השבוע הזה, יותר מכל שבוע אחר, ננסה ליישם את הדברים עליהם עבדנו באימונים", הוסיף המאמן.

בלם הקבוצה איתן טיבי, שאת השער היחיד שלו במדי הקבוצה כבש אשתקד בדוחא נגד סכנין הוסיף והחמיא ליריבה של הצהובים מחר: "סכנין הפגינה השנה יכולת מרשימה ומקומה בפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד. למכבי תל אביב יש מטרה והיא כרגע קרובה יותר מתמיד, לכן עלינו לנסות ולנצח תוך שמירה על רשת נקייה, במיוחד מאחר ולסכנין יש התקפה מאוד מאוד מסוכנת".

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתי הוא יחזור לעצמו? ראדי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאמד גנאים

הקשר של בני סכנין היה לאורך רוב העונה בכושר מצוין. במשחק מול מכבי תל אביב דווקא היכולת הטכנית של גנאים יכולה לגרום להפתעה. גם בבעיטות החופשיות השחקן יצטרך לתת את האקסטרה עבור הקבוצה הביתית.

מכבי תל אביב: מהראן ראדי

הקשר עובר לאחרונה שבועות לא קלים, ובמשחק הקודם נגד מכבי חיפה הוא שותף לראשונה מזה ארבעה משחקים. ראדי שצפוי לפתוח בסכנין, ככל הנראה על המשבצת של ערן זהבי הפצוע, ינסה להוכיח לצוות המקצועי שמקומו בהרכב ובלי קשר לפציעות או היעדרויות של שחקנים כאלה ואחרים. ראדי מכיר את המגרש בסכנין, טוב יותר מכל אחד אחר במדים הצהובים, ואין ספק שזו הזדמנות מצויינת עבורו לשוב ולהיות גורם משמעותי בדרך להבטחת אליפות שנייה ברציפות לקבוצה.

חאמד גנאים שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בכושר מצוין. חאמד גנאים/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: אחמד שאבל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת), מור שושן, אברהם פאס, באסם גנאים, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו (אחמד קאסום), מארק פרננדס (מוחמד גדיר), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש (יואב זיו), ניקולה מיטרוביץ', דן איינבינדר, מהראן ראדי, דור מיכה, טל בן חיים, ראדה פריצה (ברק בדש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully