וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תחפש משקיע, עמוס לוזון לא מעוניין לחזור

20.4.2014 / 8:03

המלאבסים כבר נערכים לירידה ללאומית, עומר גולן: "נילחם לפחות על הכבוד". לוזון ורפואה לא ימשיכו אם הקבוצה תרד

קובי אליהו

אווירה קשה מאוד במכבי פתח תקוה. אחרי ההפסד אמש (שבת) לרמת השרון (4:1), רוב שחקני הקבוצה עימם שוחחנו טענו כי הסיכוי להישאר בליגה אפסי, אך ינסו לנצח את בני יהודה בשבוע הבא כדי לשמור אולי על סיכוי תיאורטי. חלק מהשחקנים העריכו אתמול: "גם תשע מתשע בשלושת המחזורים שנותרו לא מבטיחות הישארות. רמת השרון תשחק מול בני יהודה, אחת מהן תצא עם נקודות, ולכן לא בטוח שבכלל אפשר להישאר".

"האווירה מאוד קשה, התוצאה מאוד מאכזבת לאור העובדה שפתחנו את המשחק כמו שרצינו", אמר עומר גולן. "סוף המשחק הוא ראי לעונה כולה. סוף מאוד מאכזב, אבל כל עוד יש סיכוי תיאורטי נילחם עד הסוף. אם לא על הכדורגל, לפחות על הכבוד שלנו". אגב, בסיום המשחק לא נרשמו תופעות חריגות בחדר ההלבשה. "אמרנו כבר ביום שישי שאף קואצ'ר או פסיכולוג לא ישאיר אותנו. אם אין כדורגל, מה זה שווה?", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה.

צפו: מכבי פתח תקוה הובסה 4:1 על ידי רמת השרון

קובי מוסא: "בושה שיו"ר התאחדות מעיר לשחקנים"

אורן יוסיפוביץ על המופע הביזארי של אבי לוזון ביציע

דוד רוזנטל על סוף דרכה של מכבי פ"ת כמועדון יציב בליגת העל

שחקני מכבי פתח תקוה מאוכזבים. קובי אליהו
"גם תשע מתשע בשלושת המחזורים שנותרו לא מבטיחות הישארות"/קובי אליהו

בימים הקרובים צפויה הנהלת המועדון לכנס ישיבת חירום לגבי העונה הבאה, מתוך ידיעה שהקבוצה כבר עם רגל וחצי בליגת המשנה. בישיבה הזאת יוחלט מה יהיה עתיד הקבוצה בעונה הבאה, אילו שחקנים יישארו ומה תהיינה המטרות. בשלב הראשון, ינסו במועדון לגייס ספונסר. העונה נשענו במועדון בעיקר על תמיכה היו"ר היוצא שינו זוארץ וכעת ינסו להביא משקיע חדש. בשלב הזה עמוס לוזון אינו מעוניין לחזור.

אם הקבוצה אכן תרד לליגה השניה המועדון ינסה להחתים מאמן מנוסה במקום ייטב לוזון וקובי רפואה ולהשאיר את רוב השחקנים בעלי חוזים לעונה הבאה. לנאור פסר אין חוזה אבל במועדון ידרשו דמי השבחה עבורו, מה שיאלץ אותו כנראה להישאר. במועדון רוצים להישאר גם את רוב שחקני הבית, דוגמת גידי קניוק, ניצן דמארי, מרואן קבהא תומר אלבז, לידור כהן וחגי גולדנברג, אך חלקם לא יסכים להישאר.

במועדון ביקשו שלא להתייחס לתקרית בין אבי לוזון לקובי מוסא, שאתמול בחר להגיב על התקרית בניהם. כזכור, על פי עדי שמיעה לוזון צעק לעברו: "קובי, אל תשחק אותה עבריין", וזה לא נשאר חייב: "מי אתה בכלל, מה אתה מדבר אליי?". במועדון אמרו אתמול: "זאת תקרית לא נעימה, אבל שמענו עליה רק בסיום. אין מה לומר על זה. אנחנו מרוכזים רק במטרה אחת, לנצח את בני יהודה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
"אין מה לומר על זה". אבי לוזון אתמול ביציע הכבוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully