וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לסוארס העלאה של 50 אחוז בשכרו

20.4.2014 / 11:50

במועדון מפתים את הברזילאי להישאר. בלם וולין לוצק, ונצ'ה שיקוב, מועמד להחליפו אם יעזוב. ראדי מועמד, לוי יחתום בקרוב

one

אחרי ההפסד אמש (שבת) למכבי חיפה (2:1), הפועל באר שבע עדיין לא הבטיחה את המקום השני, אבל ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן אלישע לוי צפוי לחתום בימים הקרובים לאחר שהצדדים כבר סיכמו שיחתום לאחר מעמד חצי הגמר וחג הפסח. המאמן רוצה חוזה לעונה אחת ויודיע כי הוא מעוניין להשאיר את כל הזרים מלבד דויד הובר שאמור לחזור לגנט.

הבעיה נעוצה בעיקר בהחלטה של גליינור פלט. החלוץ סיפר אתמול למקורביו כי כל האופציות פתוחות ואם יחליט להישאר בישראל יחתום בבאר שבע. יחד עם זאת, גם אם יישאר הוא יבקש שדרוג ביחס לחוזה הנוכחי שלו – 270 אלף יורו. "נעשה הכל כדי להשאיר אותו במועדון, אבל קודם חשוב שפלט יחליט שהוא באמת רוצה להישאר", אמרו במועדון. לגבי הובר, במועדון רוצים לצרף שחקן זר בעמדה הזאת, אבל גם שמו של מהראן ראדי עלה. גם מגן ימני יצטרף, כשיובל שפונגין ואלעד גבאי מועמדים.

בבאר שבע מנסים לפתות את ויליאם סוארס להישאר בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון כבר הציעו לו חוזה לשנתיים וחצי, אלא שכעת מתברר כי חוזהו ישתדרג משמעותית אם יסכים להישאר. במועדון הציעו לו העלאה משמעותית של כ-50 אחוז בשכרו, שנע בין 140 ל-150 אלף דולר. המשמעות: השחקן ירוויח כ-220 אלף דולר בעונה הבאה אם יסכים להישאר. במועדון גם בודקים אלטרנטיבות למקרה שיעזוב ואחד מהם הוא בלם נבחרת מקדוניה ושחקנה של וולין לוצק האוקראינית שם משחק גל שיש, הבלם המקדוני ונצ'ה שיקוב. הבלם בן ה-28 משחק זו העונה השלישית בקבוצה מהליגה הראשונה ונחשב לשחקן מפתח (17 משחקים ב-23 משחקים, כולם בהרכב).

צפו בתקציר: הפועל באר שבע הפסידה 2:1 למכבי חיפה

אלישע לוי בסיום: "קשה לנצח כשאתה כל כך רך"

דוד רוזנטל מזהיר את באר שבע מההיסטוריה שלה אחרי עונות גדולות

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם הבעלים של המועדון, אלונה ברקת. קובי אליהו
הפגישה בקרוב. אלישע לוי ואלונה ברקת/קובי אליהו

אוסטין אג'ידה הפצוע זעם לפני המשחק על הכללתו בסגל ופנה לאנשי המועדון. "אם אני לא משחק, אל תסכנו אותי. לא רוצה לשבת על הספסל". בצוות המקצועי החליטו לאפשר לו לשבת ביציע. אג'ידה אמר לשחקנים בקבוצה: "אני סובל מכאבי תופת. איזו סיבה יש לי לשבת על הספסל?". במועדון לא כועסים על השוער ואמרו אתמול כי החליטו לכבד את בקשתו.

מי שפתח במקומו בשער היה שלומי בן חמו, שאמר: "הייתה פתיחה לא טובה שלי למשחק, ספגנו גול באשמתי. בסופו של דבר הפסדנו, אבל אסור להתעלם מזה שאנחנו בשבוע לא פשוט. עשינו משחק הרבה טוב. התוצאה הייתה לרעתנו. יש כאן שילוב של ירידה מנטלית אחרי שהפסדנו בגביע בדקה קריטית. אסור להתבכיין על השיפוט. עשינו עונה מדהימה, אנחנו בסוג של תהליך. את התוצאות נראה בסוף העונה".

"אפשר להבין את האכזבה של הקהל", סיכם בן חמו. "אבל הוא מעריך את העונה שאנחנו עושים. כולם עושים פה עבודה מדהימה. אין ספק שיש סוג של ירידת מתח. נחזור למסלול הניצחונות". אוהדי הקבוצה הציגו אתמול מחאה נרחבת נגד איגוד השופטים. באיגוד טרם השיבו לברקת על מכתבה בעניין השיפוט בחצי הגמר. במועדון אמרו אתמול: "אי אפשר לצפות שיבטלו תוצאה, אבל לפחות שיסיקו מסקנות".

(עדכון ראשון: 8:36)

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שוער הפועל באר שבע, שלומי בן חמו. ברני ארדוב
"שילוב של ירידה מנטלית אחרי שהפסדנו בגביע בדקה קריטית". שלומי בן חמו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully