וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "מדהים שדווקא במאני טיים אף אחד לא תפקד"

בני יהודה המומה מהחזרה מתחת לקו האדום: "היינו במומנטום כל כך טוב ופשוט הרסנו את כל מה שבנינו". איינוגבה: "מאמין שנתאושש"

קובי אליהו

בני יהודה הסתבכה אמש קשות במאבק נגד הירידה לליגה השנייה. הזהובים, שפתחו באופן טוב יחסית את משחקי הפלייאוף התחתון ספגו הפסד כואב 3:1 להפועל רעננה וירדו שוב אל מתחת לקו האדום. כעת הקבוצה של יוסי אבוקסיס שוב נמצאת במקום ה-13 הטבלה עם 27 נקודות, ומרוחקת שלוש נקודות מהפועל רמת השרון שנמצאת מעל הקו עם 30 נקודות.

הלם גדול היה בחדר ההלבשה עם סיום המשחק. אף אחד בקבוצה לא האמין שהקבוצה תאבד נקודות בבית לרעננה וגם 4,000 האוהדים הכתומים שהגיעו לבלומפילד הביעו בסיום את זעמם כלפי השחקנים בשריקות בוז ובקללות. "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "מדהים שדווקא במאני טיים אף אחד לא תיפקד. אי אפשר לציין אפילו שחקן אחד שהציג משחק סביר וכל האשמה לגמרי בנו. אין מילים לתאר את ההרגשה שלנו. היינו במומנטום כל כך טוב ופשוט בעטנו בדלי והרסנו את כל מה שבנינו בשבועות האחרונים. יש אומנם עוד שלושה משחקים, אבל כרגע אנחנו חושבים רק על מלחמת העולם שתהיה בשבת במושבה נגד מכבי פתח תקוה. הם ככל הנראה איבדו את הסיכויים להינצל ויבואו בטירוף לגרור אותנו איתם לליגה השנייה".

רעננה ניצחה 1:3 את בני יהודה והורידה אותה מתחת לקו האדום

אבוקסיס על ההפסד 3:1 לרעננה: "המשחק הכי חלש שלנו"

גל כהן שחקן בני יהודה. מגד גוזני
בעטו בדלי/מגד גוזני

למרות המצב הקשה, גורלה של הקבוצה עדיין תלוי ברגליה שכן בשני המשחקים הקרובים היא תשחק בחוץ נגד מכבי פתח תקוה והפועל רמת השרון ובמחזור הסיום תארח בבלומפילד את מ.ס.אשדוד שסיימה כבר את העונה. במידה ובני יהודה תנצח את כל שלושת המשחקים היא ככל הנראה תינצל באורח דרמטי מירידה, אולם בקבוצה מבינים שהמשימה כעת קשה מאוד.

"זו אכזבה גדולה מאוד בשבילנו", אמר השוער דלה איינוגבה בסיום המשחק. "לא ציפינו להפסיד את המשחק הזה. קיווינו שהיום נוכל לנצח וליצור יתרון בתחתית אבל קרה בדיוק להיפך. הסתבכנו וזה כואב וקשה, אבל יש לנו את האמונה שנצא מהמצב הזה. אני מאמין שאנחנו נתאושש ונילחם על החיים שלנו עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully