וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: שוב מתיחות קשה בין אלי כהן לחיים רביבו

21.11.2013 / 17:03

שיחה קשה בין השניים. המאמן העצבני נשמע אומר בזעם: "פה זה לא אשדוד. בושה וחרפה שהוא בא אלי בטענות. מי הוא שישאל למה הבאתי את ברוכיאן, או למה קריאף משחק?"

one

בבית"ר ירושלים מנסים לעבוד בשקט לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה במוצאי שבת בטדי (19:30, ספורט2), אך מאחורי הקלעים נראה שישנו לא מעט רעש. המאמן אלי כהן, שצריך היה להתמודד עם טענות על רמת המשחק של הקבוצה בהפסד למכבי חיפה במחזור הקודם, קיבל הפתעה מכיוון בלתי צפוי: טלפון זועם מחיים רביבו.

לא ברור כיצד התחילה השיחה, אך מה שידוע זה שרביבו בא בטענות למאמן והשניים הגיעו לטונים גבוהים. אנשים שהיו בבית וגן שמעו את המאמן העצבני אומר: "בושה וחרפה שהוא בא אליי בטענות. מה זה הדבר הזה שהוא יגיד מי יהיה בהרכב? כאן זה לא אשדוד ואני אעשה את מה שהכי טוב לבית"ר ירושלים ולא לחיים רביבו. מי הוא שישאל למה הבאתי את ברוכיאן או למה קריאף משחק, הוא בכלל לא נמצא כאן, אז איך הוא מרשה לעצמו בכלל לדבר?"

הדברים הגיעו לאוזניהם של הבעלים אלי טביב ושל נציגיו והם ערכו שיחות עם כהן ורביבו והרגיעו אותם. בבית"ר אמרו שרביבו מנותק מהמועדון וכרגע מפנה את כל תשומת ליבו לעסקיו ושלפיכך הוויכוח נעשה ברמה האישית שלו מול אלי כהן ולא כנציג הבעלים. בכל מקרה, בבית"ר שיבחו את המאמן שלא נתן למקרה הזה להשפיע על השיקולים שלו ותרגל היום את דוד רביבו בהרכב הפותח.

כהן הפתיע היום כשתרגל את טל כחילה כקשר אחורי לצדו של שי חדד. בצוות המקצועי רצו לנסות את האופציה הזו כבר לאחר ההפסד בחיפה, אך הוא שהה עם הנבחרת הצעירה. שחקנים בקבוצה אמרו שהשחקן הצעיר נראה טוב והביא אגרסיביות וחילוצי כדור שהיו חסרים בעמדה הזו. יחד עם זאת, עדיין לא בטוח שכחילה יפתח וייתכן כי אופיר קריאף או ברק משה יתופקדו ליד חדד.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא אהב את הביקורת. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully