וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: "ברור שאם המאזן היה מושלם, זה לא היה ההרכב"

3.10.2013 / 12:04

שחקנים במכבי חיפה הגיבו למהפכה בהרכב מול שחטאר קרגאנדי: שילוב בין חלוקת עומס לרצון לזעזע. פיליאבסקי התבקש לגלות ערנות לכדורי הגובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה להטריף את השחקנים. בנאדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המהפכה בהרכב של אריק נובעת משתי סיבות. הראשונה, הוא רוצה לשמור אותנו למשחק מול הפועל באר שבע, השנייה: הוא רצה לזעזע, וכנראה שזה היה זמן טוב להבהיר לשחקנים שאף אחד לא בטוח בהרכב. הוא אמר באסיפה בתחילת השבוע שמי שלא יהיה מספיק טוב יזוז הצדה. אולי זה שילוב של שני הדברים. יש כאן שחקנים כמו גבאי שמחכים להזדמנות כזאת. אין לנו ספק שאם היינו שומרים על מאזן מושלם, אריק לא היה עושה מהפכה".

כך התבטאו אמש שחקנים במכבי חיפה לאחר האימון המסכם שקיימה הקבוצה בקזחסטן, לקראת המשחק שייערך הערב מול שחטאר קרגאנדי (19:00, ערוץ 5). כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, המאמן שוקל לערוך מהפכה בהרכב שכוללת את ספסולם של מספר שחקני מפתח – הבלם דקל קינן, המגן אייל משומר והקשרים גוסטבו בוקולי, אלון תורג'מן וחן עזרא. אדין צוצאליץ' יחזור למרכז ההגנה וישחק לצד אנדריי פיליאבסקי, וגם אלעד גבאי, אסמעיל ריאן ושמעון אבוחצירא ישחקו בהרכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינצל את ההזדמנות? גולסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק בנאדו המשיך להזהיר את שחקניו מיתרון הגובה של הקזחים. יתרון הגובה הוא גם אחת הסיבות שהבלם הכי בטוח בהרכב שלו היה פיליאבסקי, שהתבקש לגלות ערנות לכדורי הגובה והוצאות החוץ הארוכות של היריבה. הנשיא יעקב שחר שוחח אתמול עם המאמן ונראה כי בהנהלה הבכירה מנסים לשמור על אווירה טובה, מתוך הנחה שניצחון הערב יוציא את המועדון לדרך חדשה.

מיד לאחר המשחק תמריא הקבוצה ארצה ובסוף השבוע תחל בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון. הקפטן יניב קטן, שנשאר בארץ בעקבות סיבה משפחתית, יצטרף גם הוא לאימונים וצפוי להיכלל בסגל למשחק הליגה מול באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully