וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עאהד עזאם יהיה כשיר להפועל תל אביב

24.9.2013 / 14:12

הקשר, שנפצע בניצחון על בית"ר ירושלים, סובל ממתיחה קלה בלבד. שחקן: "בבית שלנו אפשר לנצח". טקס ייערך לרובי יאנג

בשורה טובה לאנשי הפועל חיפה הגיעה היום (שלישי) בדמות תוצאות בדיקת ה-MRI של הקשר עאהד עזאם, שהבהירה שמדובר במתיחה קלה מאוד בשריר והשחקן יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל תל אביב.

עזאם נפצע במשחק מול בית"ר ירושלים ונאלץ לנטוש את המגרש. אתמול הוא עבר בדיקה ואילו היום התברר כי יוכל להיכלל בסגל של שלומי דורה למפגש מול האדומים.

לפי האימונים עד כה, דורה לא מתכוון לבצע שינויים ביחס להרכב שניצח 0:1 את בית"ר ירושלים בשבת, אך ייתכן שלקראת סוף השבוע הוא יחליט בכל זאת על שינוי אחד או שניים.

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חדשות טובות. עזאם/ברני ארדוב

בחיפה עבדו בימים האחרונים בעיקר על הצד המנטלי ומנסים להוריד את השחקנים אל הקרקע לאחר פתיחת העונה החלומית, כדי שאלה ייתנו הכול מול הפועל תל אביב וימשיכו את התקופה הטובה.

"הפועל תל אביב קבוצה מצוינת והיא הראתה את זה ביום ראשון, במשחק שלה מול מכבי פתח תקוה, אבל בבית אנחנו יכולים לעשות את זה", אמר שחקן בקבוצה, "חייבים להמשיך את פתיחת העונה הטובה ולצאת עם נקודות גם מהמשחק הזה".

בקבוצה מאמינים שכ-7,000 צופים לפחות יגיעו משני מחנות האוהדים וייצרו אווירה טובה במיוחד. עוד לפני המשחק יעניקו בחיפה מגן הוקרה לרובי יאנג, מי שנחשב בעיני רבים לגדול שחקני המועדון בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully