וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הרוש סגר בהפועל תל אביב, אנטבי או דנין ישוחררו

מגן סכנין יעבור תמורת 250 אלף שקל ויחתום לשנתיים וחצי. האדומים יוותרו על מגן אחד. בן חיים בספק לקראת חיפה

one

עסקת העברתו של מגן בני סכנין שמעון הרוש להפועל תל אביב סוכמה היום (רביעי) סופית והמגן צפוי לעבור לאדומים ביממה הקרובה. הצדדים למעשה סיכמו כי המגן יעבור תמורת 250 אלף שקל שתקבל סכנין ועוד סכום של כמה עשרות אלפי שקלים בודדים להפועל באר שבע דמי סולידריות, ויחתום לשנתיים וחצי אצל אדומים. המגן ייפגש מחר עם ההנהלה במטרה לחתום רשמית.

הרוש יהפוך להיות הרכש השלישי בחלון העברות הנוכחי ויצטרף לסאבו פאביצ'ביץ' וניר נחום. המגן יהיה חלק מהמהפכה של יוסי אבוקסיס בהגנת הקבוצה, ולאחר שהחתים את פאביצ'ביץ' ואת הרוש עדיין, מתכנן המאמן להחתים מגן ימני ובלם נוסף שיחליפו את הקפטן וואליד באדיר ונעאל חוטבא. כמו כן, האדומים צפויים לשחרר את אלירן דנין או את יגאל אנטבי.

שמעון הרוש, שיחגוג את יום הולדתו ה-26 בעוד מעט פחות מחודש, רשם העונה 19 הופעות ליגה וכבש שני שערים: מול האקסית הפועל באר שבע ומול הפועל רמת גן. הרוש, שהתחיל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של הפועל חיפה, עבר בקיץ האחרון מהפועל באר שבע לבני סכנין. בתוך כך, המגן המונטנגרי ראדיוויה גולובוביץ' עשוי לנחות להתרשמות בקבוצה. בקבוצה עדיין לו סידרו לו ויזה או כרטיס טיסה, אך אם בכל זאת ינחת, ינסה להרשים את הצוות המקצועי במשך מספר ימים. המגן נבחן בעבר בהפועל באר שבע, שהחליטה לא להחתימו לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואיות.

שמעון הרוש שחקן בני סכנין. מגד גוזני
מתחזקים בהגנה. שמעון הרוש/מגד גוזני

ובינתיים שחקן הפועל תל אביב, טל בן חיים, בספק גדול למשחקה של הקבוצה נגד מכבי חיפה ביום ראשון בקרית אליעזר. בן חיים סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והיום (רביעי) אף שוחרר מאימון נבחרת ישראל, שהתכנסה ליום אימונים עם נציגים מהליגה הישראלית.

בן חיים ייבדק על ידי רופא הקבוצה. הקשר-חלוץ חש רגישות בשריר מאז המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני, אך לא ייחס לכך חשיבות יתרה. היום הכאבים התגברו ולכן הוחלט לרדת לעומקו של העניין והוא ייבדק. בסביבתו של בן חיים העריכו היום שהוא לא יהיה כשיר ליום ראשון. אם הוא לא יוכל לשחק, מי שככל הנראה יתפוס את מקומו בהרכב יהיה אחד מהשניים: אלרואי כהן או סלים טועמה.

אחרי עיכוב של למעלה מחודשיים בהעברת מחצית סכום רכישת המועדון מאלי טביב, הבוקר נפתרו הבעיות הטכניות והכספים אמורים להיות מועברים לטביב בתוך 48 שעות. חלק מהכסף כבר הועבר אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב מול שי חדד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם הפסד וגם פציעה. בן חיים נגד בית"ר ירושלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully