וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב מחו בנתב"ג, טביב הוברח מיציאה צדדית

כ-300 אדומים הניפו שלטים נגד הבעלים ששב לארץ, אך זה התחמק ומסר: "הגעתי בשביל הקבוצה, לא מתייחס לשאר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כ-300 אוהדים של אוהדי הפועל תל אביב הגיעו לנתב"ג בשעות הצהרים, אך למרות ששהו שם קרוב לשעתיים בציפייה לאלי טביב, הבעלים הוברח מיציאה צדדית ולא יצא דרך אולם מקבלי הפנים. טביב שב לישראל ממיאמי לאחר היעדרות של מספר חודשים, בהם הלכה וגברה המחאה נגדו במסגרתה דורשים האוהדים כי יעזוב את המועדון.

האוהדים הכינו שלטים וכרזות עם הכיתובים: "אלי טביב עבריין מורשע", "המטוס נחת, הפועל מתרסקת" ו"ברוך הבא לגיהנום, נרדוף אותך בכל מקום". בשלב מסוים והחלו הנוכחעם לשיר בגנותו של טביב: "שיהיה טביב למכבי", "לא רוצים טביב בהפועל" וגם "זה לא הקומץ, זה כל הפועל, אלי טביב תלך מפה".

רשות שדות בתעופה תגברה את מערך האבטחה באולם מקבלי הפנים ובנוסף למאבטחים שנמצאים בנתב"ג באופן שגרתי, נוספו שוטרים וכן מאבטחים נוספים בכניסה לאולם מקבלי הפנים וזאת על מנת למנוע הפרות סדר כלשהן מצד האוהדים. במהלך השהות, לא נרשמו כל תקריות או הפרות סדר. ראוי להדגיש כי ראשי המחאה טענו מבעוד מועד כי אין בכוונתם להיגרר לאלימות אלא להביע מחאה קולנית בלבד.

לאחר נחיתתו, טביב הוציא הודעה רשמית: "הגעתי בשביל הקבוצה ולכל השאר אני לא מתייחס. בימים הקרובים אשב עם הצוות המקצועי ונתכנן את העונה הבאה".

תקרית מוזרה אירעה כאשר חלוץ מכבי תל אביב מוסא קונאטה נחת לאחר ששב ממשחקה של נבחרת סנגל. הקהל האדום קיבל את פניו בשריקות בוז וקללות.

המחאה נגד טביב הגיעה גם למיאמי

לפני כן, האוהדים זרקו רימון עשן באימון הקבוצה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully