וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין סכנין למכבי חיפה ישודר

14.10.2010 / 18:40

חברת צ'רלטון החליטה להיענות לבקשות הקהל ותשדר את המשחק ב-18:30 בשבת. סיידו יאיא יגיע להתרשמות בקבוצה

משחקה של מכבי חיפה מול בני סכנין ישודר ביום שבת בשעה 18:30 בספורט 2. מצ'רלטון נמסר כי החליטו לשדר את המשחק בעקבות בקשות רבות של אוהדים. כזכור לפני יומיים פורסם כי צ'רלטון לא תשדר את המשחק מפני שבחברה זעמו על העברת הדרבי התל אביבי לשבת. עקב כך החליטו בחברה תחילה שלא לשדר את משחקי הליגה ביום זה, למרות שעל פי ההתאחדות לכדורגל מחוייבת החברה לשידור שלושה משחקים בשבוע.

מצ'רלטון נמסר בתגובה: "חברת צ'רלטון החליטה לשדר את משחקה של בני סכנין - מכבי חיפה (שבת, 18:30 בספורט2). זאת לבקשת קבוצת מכבי חיפה ואוהדיה, למרות פגיעה קשה בזכויותיה על ידי ההתאחדות לכדורגל, אשר העבירה את המשחק המרכזי ליום שבת, תוך הפרת הבלעדיות של צ'רלטון ביום זה. צ'רלטון תבחן דרכים אחרות לשמירה על זכויותיה בנושא".

הקשר האחורי סיידו יאיא (21) יגיע בתחילת השבוע הקרוב להתרשמות במכבי חיפה. כפי שפורסם בשבוע שעבר, הקשר ששיחק בעונה שעברה בא.א.ק אתונה והפך לשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בקבוצה, נמצא על הכוונת של הירוקים ושיחות כבר נערכו עם סוכנו של השחקן. יאיא הגיע לא.א.ק כשהיה בן 17 ולאחר מכן הושאל לעונה אחת לקבוצת אנגניסי קרדיטסה היוונית, במדיה רשם 29 הופעות. בעונה שעברה שב לא.א.ק, אך מיעט לשחק ובסך הכל רשם שלוש הופעות בכל המסגרות.

אחרי שנטש אמש (רביעי) את אימון הערב של הקבוצה, הקשר עידן ורד נטל חלק באימון הבוקר של מכבי חיפה, זאת לקראת משחקה מחרתיים מול בני סכנין. ורד, שערך אימון קל, ביקש להתחיל את האימון ובהתאם להתפתחויות יוחלט האם יפתח במשחק. כזכור, ורד לא שותף במשחקה של הקבוצה מול הפועל עכו סובל מרגישות בשריר הירך האחורי. בחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק כשתשובה סופית תתקבל מחר.

הקשר ליאור רפאלוב נבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון וערך אימון מלא, כשההערכה היא שהשחקן יוכל ליטול חלק במשחק. אייל משומר שתורגל אתמול בבוקר בהרכב הראשון ומאוחר יותר נפצע ולא נטל חלק באימון הערב אמור להיות כשיר למשחק. עלי עוסמאן שאת העונה שעברה הוא פתח בבני סכנין, כבר שיחק נגד האקסית פעמיים בעונה שעברה, אבל מעולם לא עלה לשחק מולה בהרכב הפותח. על פי האימון אתמול, עושה רושם שהקפטן יניב קטן כשיר למשחק ומסוגל לפתוח בהרכב.

הקשר אייל גולסה נעדר מאימון הקבוצה היום וגם שיתופו במשחק מוטל בספק. גולסה הגיע היום לכפר גלים והתלונן על כאבים בשוק הירך, כשההערכה היא שהוא לא יהיה כשיר ובכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח. בגזרת הבלמים, מי שתורגלו היום במרכז ההגנה הם איגנסיו קאנוטו ושי מימון, כשאריק בנאדו, לפחות על פי התרגול, אמור לפתוח שוב על הספסל.

עדכון ראשון: 11:16

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully