וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד בלום העביר השתלמות ליותר מ-100 מאמנים בארץ

טניסאי העבר שדורג בשיאו במקום ה-61 בעולם ומנהל את האקדמיה של ג'ון מקנרו התארח ברמה"ש. גלושקו ניצחה בספרד

יותר ממאה מאמני טניס התקבצו היום (שלישי) במרכז לטניס ברמת השרון להשתלמות מיוחדת של גלעד בלום, שחקן העבר של נבחרת הדייויס של ישראל. בלום, שבשיאו דורג במקום ה-61 בעולם, ניהל בשנים האחרונות אקדמיה פרטית לטניס בניו יורק והחל לאחרונה לנהל את האקדמיה של ג'ון מקנרו בניו יורק.

ההשתלמות, שאירגן איגוד הטניס באירוח של מרכז הטניס ברמת השרון, נמשכה למעלה מארבע שעות במהלכה הרצה בלום על נושאים מגוונים וערך הדגמות על המגרש. בלום פתח את ההשתלמות עם שעה עיונית בה הציג את פילוסופיית האימון שלו בהמשך לניסיונו הרב כשחקן מקצוען וכמאמן. בהמשך התקיימה הדגמה על המגרש עם מצבי משחק שונים תוך שימוש בטקטיקות מגוונות. לאחר ארוחת הצהרים קיים בלום אימון ראווה עם ארבעה שחקנים מקבוצתו של המאמן מיכאל איילוב מרמת השרון בהם הדגים אלמנטים מקצועיים נוספים.

בלום סיכם את ההשתלמות: "היתה היענות יפה מאוד, הופתעתי מכמות האנשים שהגיעו, הרגשתי שהיה צמא ורעב מצד החבר'ה הצעירים שבאו וקיבלתי פידבקים חיוביים. ניסיתי לעשות את זה מאוד ארצי, לדבר בגובה העיניים על דברים רלבנטים שכל מאמן זקוק להם ביום יום, ניסיתי לעשות את זה פשוט כי אני חושב שהטניס זה ענף פשוט ולא צריך לסבך את העניינים יותר מדי. אני מודה למרכז לטניס ברמת השרון שאירח אותנו פה, אני מרגיש שיש רוח חדשה שנושבת פה, יש דו שיח, יש שיתוף פעולה ומחזירים עטרה ליושנה".

יוליה גלושקו ניצחה בספרד

יוליה גלושקו, הטניסאית השניה של ישראל, פתחה ברגל ימין את טורניר מונזון בספרד (על סך פרסים של 50 אלף דולר). הישראלית, שמדורגת 188 בעולם, גברה בסיבוב הראשון 3:6, 3:6 על אלכסנדרה פאנובה הרוסיה, שדורגה שביעית בטורניר (140 בעולם).

גם בטורניר הזוגות גלושקו עלתה לסיבוב השני אחרי שניצחה עם בת זוגתה איריני גאורגטו היווניה 3:6, 2:6 את אלכסנדרה קרוניץ' (סרביה) וקריסטינה קוקובה (סלובקיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully