וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מימשה את האופציה על דונטה סמית'

14.9.2013 / 20:54

האלופה הודיעה כי הפורוורד שרשם 16 נק' ו-5.2 אס' בעונה שעברה ימשיך בירוקים. פרנקו: "שמח שהוא יהיה בצד שלי"

אלופת ישראל ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הבאה, ואם עד כה הודיעה מכבי חיפה בעיקר על צירופם של שחקנים חדשים, הרי שהערב (שבת) מדובר במימוש אופציה, אבל אופציה משמעותית. הירוקים הודיעו כי דונטה סמית', שהיה מהמצטיינים בעונה שעברה ימשיך גם בעונה הבאה במדי האלופה, מה שהופך את הסגל של הקבוצה לחזק במיוחד.

דונטה סמית', מכבי חיפה. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי. סמית'/ברני ארדוב

"דונטה סמית' הוא ההגדרה לאלוף אמיתי, ואנחנו גאים שהוא יוביל את הקבוצה העונה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "דונטה הבהיר לנו כי ברצונו לחזור לחיפה ולהגן על התואר. התרומה שלו לקבוצה חשובה לאוהדים שלנו. הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר בישראל ומוצא דרך לנצח משחקים".

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר: "אני מאוד שמח שדונטה סמית' חוזר למכבי חיפה. אימנתי נגדו בעונה שעברה, ואני יודע כמה הוא דינאמי כשחקן. אני שמח שהוא יהיה בצד שלי העונה".

סמית', בן 29, חוזר לקבוצה אחרי עונה ראשונה מצויינת במדים הירוקים, בה קלע 16 נקודות למשחק, להן הוסיף 5.1 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים (שלישי בליגה) ב-35.2 דקות. בתשעה משחקי פלייאוף, סמית' קלע בממוצע 19.2 נקודות (שלישי בליגה), מסר 5.3 אסיסטים (שלישי בליגה) וחטף 2.4 פעמים (שני בליגה) בממוצע. סמית' ינחת בישראל ביום ראשון, 15.9 בשעה 15:15. דוד קוביאן, ששיתף פעולה עם סמית' בנבחרת ונצאולה, יגיע לישראל ביום שני, 16.9 בשעה 12:25.

מאמן מכבי תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully