וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "ישנן התלבטויות אם בכלל צריך לעשות צעד"

14.12.2012 / 8:31

בעלי מכבי תל אביב: "עובדה שסיימנו ראשונים בבית. לא סביר שהנדריקס יגיע, בימים הקרובים נדע מה עושים עם שרמדיני"

עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לשלב הטופ 16 מהמקום הראשון בבית ב' אחרי שהביסה 62:78 את אלבה ברלין, למרות שקרטעה בלא מעט דקות במחצית השנייה. בסיום נשארו כמה משחקני הקבוצה בחדר ההלבשה לחגוג את ההישג.

בשיחה עם וואלה! ספורט ערך דייויד פדרמן סיכום ביניים של העונה, וסיפר על התרשמותו עד כה: "ברור שיש בעיות מסוימות בקבוצה. מצד שני, עם זה שאומרים כל הזמן 'בית חלש, בית חלש' העובדה היא שסיימנו אותו ראשונים עם שני הפסדים. אני חושב שזה הישג לא רע, אני יודע שקיימת שביעות רצון. זה מה שיש וננסה לשפר. יהיה מעניין".

דייויד פדרמן הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יש שביעות רצון, עובדה שסיימנו את הבית במקום הראשון". פדרמן/קובי אליהו

לגבי הביקורת התקשורתית על היכולת הלא מרשימה של הצהובים אמר פדרמן: "אני לא במיוחד מתייחס לזה. לתקשורת תמיד יש ביקורת , גם לקהל לפעמים. אנחנו תמיד מנסים לעשות תמיד את הכי טוב שאפשר".

יהיו שינויים במצבת השחקנים? באירופה פורסם אתמול על ארון ביינס מלובליאנה ועל דארקו פלאניניץ' משירוקי הבוסנית

"דיברו והוזכרו כל מיני שמות. אני לא רוצה להיכנס לשמות או בכלל לזה. לאנשים יש חוזים. יותר מכך, ישנן התלבטויות אם בכלל צריך לעשות צעד, ברור שאנחנו לא מאה אחוז שבעי רצון - אבל אני חושב שעם הזמן הקבוצה צריכה להתגבש יותר ויותר. נראה דברים גם עם הזמן, כשנתמודד עם קבוצות שהן מרמה אחרת", אומר פדרמן. "האם שרמדיני ישוחרר? אני מניח שבמהלך העשרה ימים הקרובים אנחנו נדע בדיוק מה אנחנו עושים - או לא עושים. אנחנו בודקים דברים".

במכבי תל אביב נתקלים בלא מעט בעיות סביב הבאתו של ריצ'רד הנדריקס, החתום במילאנו על חוזה גבוה, אולם לא סותמים את הגולל על המהלך. הבעלים הסביר: "לא סביר שהוא יגיע, קשה כרגע להגיד מה יהיה. זה קשור להרבה דברים, לאנשים יש חוזים וזה לא דבר פשוט".

פדרמן אף התייחס למצבו של דווין סמית', שבלאט רמז אתמול במסיבת העיתונאים כי קיימת סבירות רבה כי חלה במחלת הנשיקה: "רק בתחילת שבוע הבא נדע סופית מה קורה איתו. זה בהחלט דבר מאוד משמעותי מאוד. אנחנו מקווים שיהיה בסדר וממתינים לתוצאות".

אתה, שי ואודי רקנאטי התעקשתם להביא למכבי את שון ג'יימס ולהשאיר אותו בקבוצה. וההתעקשות שלכם עליו השתלמה

"אנחנו נאבקנו על שון ג'יימס שיישאר במכבי, לשמחתנו הוא ואשתו רואים את העתיד שלהם במכבי. אנחנו מאוד מעריכים אותו ומאוד אוהבים אותו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ריצ'רד הנדריקס שחקן מילאנו מעל סמיח ארדן שחקן אפס איסטנבול. Salih Zeki Sayar, GettyImages
"לאנשים יש חוזה וזה לא דבר פשוט". הנדריקס/GettyImages, Salih Zeki Sayar

מי שחווה אמש ערב אישי עגום הוא ניק קיינר מדלי, שנפצע כבר במהלך הרבע הראשון. האבחנה הראשונית היא שהפורוורד סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, אולם הוא יעבור היום אבחון נוסף למצבו. "זה כואב, אני מקווה שיהיה בסדר", אמר קיינר מדלי אחרי הפציעה.

לאור חסרונם של גיא פניני ודווין סמית', סילבן לנדסברג זוכה לזינוק משמעותי במעמדו ולדקות משחק נדיבות. "קודם כל, כמובן עצוב לי על הנסיבות ועל מה שקרה לשחקנים", הוא ביקש להבהיר. "קיבלתי את ההזדמנות מול אלבה ברלין וניצלתי אותה. אני סבלני ובא להתאמן כל יום. זה הכל עניין של הזדמנויות. אני שמח כמובן לשחק ביורוליג , אבל עדיין לא מסופק מהיכולת האישית שלי ורוצה להמשיך להשתפר. אני מגיע כל יום לשחק חזק , האם אני מופתע שמהדרך ששיחקתי ביורוליג? אני מרגיש בטוח ביכולות שלי".

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב מול ניהאד דג'דוביץ' שחקן אלבה ברלין. ברני ארדוב
"אני מרגיש בטוח ביכולות שלי". לנדסברג/ברני ארדוב

על הרבע השלישי החלש של קבוצתו אמר לנדסברג: "אני חושב שהורדנו הילוך בהגנה אבל התעשתנו לקראת סוף המשחק והצלחנו להשיג את הניצחון. דברים כאלו קורים, הצלחנו לחזור מהרגעים הלא טובים וזה מה שחשוב. בסופו של דבר סיימנו את הבית במקום הראשון".

ומה לגבי היריבות הממתינות להם בטופ 16? "אני לא מכיר כרגע היטב את הקבוצות האלו. אבל אנחנו צריכים להגיע לכל משחק כמו שצריך, לא משנה מי היריבה. הרמה תהיה יותר גבוהה כי הקבוצות החזקות ביותר שרדו, אבל לא נבוא ונתכופף בפני שום קבוצה".

המתאזרח שקלע אתמול 13 נקודות זכה למחמאות מיוגב אוחיון שאמר: "לנדסברג נתן משחק מדהים מול אלבה ומגיע לו כל הקרדיט על משחק מצוין. היה לנו סיבוב ראשון טוב מאוד, עם הפסד אחד בשתי נקודות. זה הישג יפה, הישג יוצא דופן. אחת המטרות שלנו היתה לסיים במקום הראשון והשגנו את זה.הרבע השלישי? אני לא חושב שהיתה ירידת מתח או תשישות. זה קורה. לקראת השלב הבא וליריבות שממתינות לנו, תמיד אפשר וצריך להשתפר כקבוצה. בכל אספקט. תמיד אפשר לשפר את הרמה. זה גם מה שאחנו מנסים לעשות בכל אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully