וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "כל עוד אני כאן, לא תהיה מחנאות בנבחרת"

שחקן הנבחרת התייחס לאירועים האחרונים ("לא יודע איך או למה דברים יוצאים החוצה") והבהיר: "אני נשאר בקליבלנד"

קובי אליהו

צפו בהמראה של נבחרת ישראל לאיסלנד

נבחרת ישראל נחתה היום (שני) באיסלנד לקראת המפגש הגורלי מחר (שלישי, 22:15, ערוץ 1) במוקדמות אליפות אירופה. לאחר ההפסד הכואב במונטנגרו וההשפלה הביתית מול אסטוניה, בנבחרת מבינים כי כל תוצאה זולת ניצחון, רצוי בהפרש גבוה, פשוט לא תתקבל על הדעת.

הערב התראיין כוכב הנבחרת עומרי כספי בתכנית "5 אחר הצהריים עם ירון וילנסקי" והתייחס לביקורות הגדולות שנשמעו כלפי השחקנים בימים האחרונים, והטענות לפיהן היחסים בינו ובין שאר שחקני הסגל לא כפי שהיו בעבר. "זה מצחיק אותי, או שאני חי בעולם אחר או שאני לא יודע, אני לא מרגיש דברים כאלה", אמר כספי. "זה לא כאילו זו השנה הראשונה שלנו בנבחרת ביחד. אנחנו רצים ביחד הרבה שנים, מכירים אחד את השני, גדלנו ביחד... זה נשגב מבינתי, איך זה יוצא החוצה, למה זה יוצא החוצה, ואם זה בכלל נכון. זה ממש לא מפריע לי, אלה דברים שנועדו לפגוע בנבחרת וזה גם פוגע בנבחרת".

כספי נשאל באופן ספציפי על יחסיו עם ליאור אליהו, והשיב: "מי שמכיר את הנבחרת יודע שאתמול בדרך והיום בבוקר אנחנו תמיד אחד עם השני. אין ריבים. אני וליאור ישבנו אתמול אחד ליד השני ודיברנו לכל אורך הטיסה. היינו חברים הכי טובים, אנחנו חברים לפני זה ונמשיך להיות חברים אחרי זה. אני לא יודע למה אנשים מנסים ליצור ריבים בנבחרת. אני עם יוגב (אוחיון) בחדר מגיל 14 ועם יותם (הלפרין) מגיל 18, ועם פניני, וכולם. מנסים ליצור ריבים, מנסים ליצור סיבות למה אנחנו מפסידים, אבל אנשים מחפשים את הדברים הלא נכונים. אין מחנאות בנבחרת, אף פעם לא היו, אף פעם לא יהיו, לפחות לא כשאני בנבחרת. אני תמיד מעדיף שהלך הרוח בנבחרת יהיה בסדר".

באשר לטענה לפיה המרקם החברתי המוצלח שנבנה בנבחרת במהלך משחקי ההכנה נקטע כאשר כספי, אליהו והלפרין הצטרפו לסגל, אמר שחקן קליבלנד: "אני לא חושב שהתלכיד הזה נשבר כשהגענו. אלה המצאות שאין מישהו בנבחרת שיכול לבוא ולהגיד דבר כזה. אנחנו פה בשביל לנצח משחקים. לא בגלל שאנחנו הגענו קלעו עלינו 50 נקודות במחצית. מסתכלים על הדברים הלא נכונים, וחבל לי. אנחנו צריכים להתמקד בהגנה שלנו, למה קולעים עלינו 48 נקודות במחצית, למה לוקחים עלינו 12 ריבאונדים בהגנה במחצית. כרגע הדברים מכוונים למקומות הלא נכונים. יש לנו בעיה בהגנה ונעבוד על זה כנבחרת. אבל להוציא כביסה מלוכלכלת שהיא שקרית ולא נכונה זה לא לעניין"

לבסוף, נשאל כספי על הפרסומים שצצו בארצות הברית אמש, שטענו כי קליבלנד מעוניינת לבצע ביי-אאוט ולהשתחרר מחוזהו: "הפרסומים האלה לא מפריעים לי. יצא פרסום בארה"ב שהקבוצה כביכול רוצה לעשות ביי-אאוט. כמובן שזה הגיע לכל רשתות האינטרנט בארץ, ושעה לאחר מכן קליבלנד הוציאו הודעה רשמית שזה דיווח שקרי. אבל מה שאצלנו בוחרים להעתיק, זה את הדברים שייצרו עניין. את הידיעה הזאת על ההכחשה אף אחד לא כתב בארץ. זה שקרי, זה לא נכון, מדובר בכתב זוטר. קליבלנד דיברו עם הסוכן שלי והתנצלו. אני ממש לא רוצה לעזוב את קליבלנד ואני יודע שהם לא רוצים שאעזוב. הכתפיים שלי עברו הרבה בכדורסל, והדברים האלה ממש לא מזיזים לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully