וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחשפת. עד הדולר האחרון

משכורות העתק של כל עובדי המועדון, הבזבוזים העצומים, ההכנסות חסרות התקדים. ספרי החשבונות של מכבי תל אביב נפתחים בסדרת כתבות מיוחדת. קבלו טעימה ראשונה

יש המון דרכים ללמוד מועדון ספורט, פיננסית היא אחת הטובות שבהן. בשבוע הקרוב ננסה לעשות זאת עם המועדון הגדול בישראל ואחד הגדולים באירופה – מכבי תל אביב בכדורסל. הפעם לא באמצעות הערכות או ניחושים, אלא דרך מספרים מדויקים מתוך ספרי המועדון.

שלוש כתבות מפורטות, בהן ננתח כל פרט פיננסי במועדון, ונבין גם כי המחאה כנגד תרבות הבזבוזים במכבי תל אביב לא עלתה לחינם, והתנהלות אחרת אולי הייתה ממקסמת טוב יותר את הרווחים האדירים שהאימפריה הצהובה גורפת.

בכתבה הראשונה שתפורסם היום אחר הצהריים (ראשון, לקראת 16.00) נעסוק בעונה שעברה, בה בזבוז הכספים על שכר השחקנים והצוות המקצועי תפח למימדים חסרי תקדים, של למעלה מ-55 מיליון שקל. טל בורשטיין, שכמעט ולא שיחק בשנתיים שקדמו ל-2008/9, עלה למכבי 1,314,496 דולרים.

העונה החולפת גם הייתה כנראה הראשונה בה שילמה מכבי למנהל הקבוצה, אחרי שבמשך שנים עבדו שמלוק מחרובסקי ומוני פנאן בהתנדבות. גור שלף תוגמל ב-116,459 דולר ברוטו. מחלקת הסקאוט, לדוגמה, תוקצבה בסכום כולל של 458,000 דולר, מתוכם 174,112 דולר ברוטו לדני גוט – סכום שספק אם מאמן בליגת העל מרוויח.

בסעיף ההכנסות, מכבי רשמה בעונה שעברה פיצוי של 852,900 דולר מאולימפיאקוס עבור שחרורו של יותם הלפרין - מדובר בפיצוי הגבוה ביותר אי-פעם לו זכתה בגין שחרור של שחקן.

אלו רק המתאבנים, המנה העיקרית תוגש בשעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully