וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר תיק הדריסה כנגד וויל ביינום

הגארד של מכבי ת"א, שהואשם בדריסת אדם בתחילת חודש ינואר השנה, זוכה מכל אשמה בטענה שהותקף ונאלץ להימלט ברכבו

עוד לפני שהצהובים יידעו האם העונה המשונה שלהם תסתיים בהופעה מכובדת בפיינל פור במדריד או לא, התקבלו היום (ראשון) מעט חדשות טובות לקבוצה. פרקליטות מחוז תל אביב החליטה לסגור את תיק החקירה כנגד שחקן מכבי תל אביב, וויל ביינום, בעילת חוסר אשמה. כמו כן, הפרקליטות זיכתה את כל ארבעת האנשים הנוספים שהיו קשורים לפרשה.

כזכור, בתחילת חודש ינואר השנה, יצאו שני שחקני מכבי תל אביב, וויל ביינום ו-ונטיגו קאמינגס למועדון הג'י ספוט בעיר. השניים, בצירוף חברים, הסתכסכו עם מספר אנשים במועדון, וכשיצאו החוצה, נתקלו בהם שוב. ביינום נכנס למכוניתו ובמהלך נסיונו לנסוע מהמקום, דרס את בן נתן ברינסון, וכתוצאה מכך נעצר.

מסקנות הועדה העלו כי מסקנות החקירה העלו כי ביינום הגיע לרכבו והותקף על ידי אותם מבלים במועדון, ככל הנראה על רקע עימות מילולי שפרץ עוד קודם לכן במועדון. בעת שביינום נכנס לרכבו, החלו התוקפים לזרוק אבנים על רכבו, וכתוצאה מכך, נמצא ביינום במצב של סכנה מוחשית לפגיעה חמורה בו, ובנסיבות אלו נאלץ, על מנת להינצל, להימלט מהמקום ברכבו באופן מיידי. עכשיו, מקווים בקבוצה, כל שנותר לגארד האמריקאי הוא להשאיר את הפרשה מאחוריו, ולהוליך אותה אל הארץ המובטחת: מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully