וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לזוג שהשתיל אצבע ברוטב של וונדיס

רויטרס

19.1.2006 / 9:10

בית משפט בקליפורניה גזר 9 שנות מאסר על הזוג שהשתיל אצבע אנושית ברוטב הצ'ילי שלהם במסעדה ודרשו פיצויים גבוהים

בית משפט בקליפורניה גזר הלילה תשע שנות מאסר על אנה איילה ובעלה ג'יימי פלסנסיה, שהואשמו כי השתילו אצבע חתוכה בתוך קערת רוטב במסעדת "וונדיס" כדי לזכות בפיצויים גבוהים. השניים הורשעו כי בחודש מרץ שעבר השתמשו בחתיכת אצבע חתוכה, שנמסרה להם על ידי חבר שעבר תאונת עבודה, והטמינו אותה בתוך רוטב הצ'ילי שלהם במסעדה. לאחר שהתלוננה במשטרה על התקרית, הופיעה האישה במספר תוכניות טלוויזיה ואף שכרה עורך דין שייצג אותה במשפט נגד רשת ההמבורגרים.

"החמדנות הובילה את בני הזוג וגרמה להם לאבד את המוסר" אמר השופט אדוארד דאבילה. בעקבות המקרה חלה ירידה דרסטית במכירות רשת "וונדיס", רשת ההמבורגרים השלישית בגודלה בארה"ב, שהובילה להפסדים של מילוני דולרים. בית המשפט גזר על הזוג לשלם סכום עתק בסך 22 מיליון דולר, כפיצוי לנזק שנגרם לרשת, אולם ב"וונדיס" אמרו כי הם מעוניינים לגבות אך ורק 170 אלף דולר, סכום שיכסה את החובות שלהם לעובדים שפוטרו, או ששעות עבודתם קוצצו בעקבות הירידה המשמעותית בלקוחות.

סגן נשיא רשת "וונדיס", דני לינץ', אמר לשופט כי הנאשמים גרמו נזק עצום לתדמית החברה, לא רק בצפון קליפורניה, שם ממוקם הסניף המדובר בו ארעה התקרית, אלא בכל רחבי ארצות הברית. "זו הרגשה נוראית לראות את החברה שהקדשת לה את כל חייך הופכת למושא בדיחתם של כל תוכניות הטלוויזיה בגלל תעלול של שני אזרחים", אמר לינץ'.

"אני באמת מצטערת", אמרה איילה לשופט. "אני חייבת לוונדיס ולעובדי הרשת התנצלות. איילה כינתה את מעשיה כ"רגע של חוסר שיקול דעת" וביקשה גם סליחה מבני משפחתה על כך שהביכה אותם וגרמה להם להתבייש בה.

על הבעל, פלסנסיה, הוטל עונש מאסר נוסף של 3 שנים וארבעה חודשים באשמת חוסר תמיכה בחמשת ילדיו, מאישה אחרת, ובסך הכל הוא ישהה למעלה מ-12 שנים מאחורי הסורגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully