וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט הקנדי ידון במצב היחסים עם חייזרים

29.11.2005 / 11:57

עב"מים הם מציאות, טען שר ההגנה לשעבר של קנדה, והוסיף: ארה"ב שוקדת על נשק נגד חיזרים ותגרור אותנו למלחמה ללא אזהרה

פול הלייר, לשעבר שר ההגנה וסגן ראש ממשלת קנדה, איחד כוחות עם ארגונים לא-ממשלתיים והגיש בקשה לפרלמנט לערוך דיון ביחסים עם חיזרים. אם לדייק, הלייר התכוון ל"ציביליזציות חוצניות מתקדמות" שעשויות לבקר בכדור הארץ. ב-25 בספטמבר נאם הלייר באוניברסיטת טורונטו ואמר: "עב"מים הם מציאותיים כמו מטוסים החולפים מעל לראשיכם". "אני מאוד מוטרד מההשלכות של פתיחה במלחמה בין גלקסיות", הוסיף הלייר, "יש לי צורך לומר על זה משהו".

בנאומו סיפר השר לשעבר, כי "החשאיות שעטתה את כל העניינים הקשורים לאירוע ברוזוול היתה חסרת-תקדים. הסיווג הביטחוני שהוענק לאירוע מתחילתו היה גבוה מ'סודי ביותר', כך שרוב מכריע של הפקידים והפוליטיקאים בארה"ב, שלא להזכיר שרי הגנה של מדינות ידידותיות, מעולם לא עודכנו במתרחש".

עיתון מקומי בקנדה מדווח, כי הלייר הזהיר, ש"צבא ארה"ב שוקד על ייצור כלי נשק שישמשו נגד החיזרים. האמריקאים יגררו אותנו למלחמה בין גלקסיות ללא כל אזהרה. ממשל בוש אישר לצבא ארה"ב לבנות בסיס קדמי על הירח, מה שיציב את האמריקאים בעמדת מעקב טובה יותר אחר בואם ולכתם של המבקרים מהחלל. כך הם יוכלו לירות בהם, אם הם יחליטו".

הלייר סיים את נאומו לקול תשואות רמות. הקהל נעמד על רגליו והריע לו. הוא סיים באומרו, כי "הגיע הזמן להסיר את מעטה החשאיות ולתת לאמת לצאת, כך שניתן יהיה לערוך דיון פתוח באחת הבעיות החשובות ביותר איתן מתמודד כדור הארץ".

שלושה ארגונים לא-ממשלתיים אימצו את דבריו של הלייר וקראו לפרלמנט הקנדי לערוך דיון בנוכחות החיזרים על פני כדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully