וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כלבי תקיפה מזנקים על פורץ לבית הלבן

23.10.2014 / 9:35

הנשיא אובמה היה במשרדו בזמן התקרית. הפורץ בעט בכלבים ופצע אותם. בחודש שעבר, אדם חמוש חדר בריצה למבנה ונעצר רק בתום מרדף ארוך. לאחר מכן התפטר מנהלת השירות החשאי

כלב של השירות החשאי מזנק על אדם שזינק מעל גדר הבית הלבן – 23 באוקטובר 2014. חדשות פוקס, צילום מסך
הפורץ, דומיניק אדסאיינה, בועט באחד הכלבים שזינק לעברו/צילום מסך, חדשות פוקס

צעיר בן 23 נעצר בוושינגטון אחרי שזינק מעל גדר הבית הלבן. אנשי השירות החשאי עצרו אותו בסיוע כלבי תקיפה. שניים מהכלבים נפצעו.

הפורץ, דומיניק אדסאיינה, תושב העיר בל אייר שבמרילנד, טיפס על גדר המדשאה הצפונית בשעה 19:16. הנשיא אובמה היה בבית הלבן באותה שעה.

בסרטון שתיעד את הפריצה, נראה אדסאיינה מרים את חולצתו בפקודת אנשי השירות החשאי, כדי להוכיח שהוא אינו חמוש. לאחר מכן מזנקים עליו שני הכלבים. הוא בעט באחד מהם כדי להתגונן. הפורץ פונה לבית החולים ויובא הבוקר (חמישי) לבית המשפט.

תשומת לב רבה הופנתה בכלי התקשורת המקומיים גם לכלבים הפצועים, שהועברו למרפאה וטרינרית. בשני המקרים הקודמים של חדירת פורצים לבית הלבן, לא שוחררו לעברם כלבי התקיפה.

התקרית אירעה כחודש אחרי שאדם חמוש בסכין זינק מעל גדר הבית הלבן מבלי שאנשי השירות החשאי הצליחו לעצור אותו. הוא רץ על פני המאבטחים ועשה כברת דרך משמעותית לפני שנבלם רק בחדר המזרחי, היכל הנאומים המרכזי של הנשיא אובמה.

התקרית המביכה מ-19 בספטמבר הובילה להסגרת סודות נוספים של השירות, שהודלפו לעיתון "וושינגטון פוסט". אחרי מנהלת השירות החשאי ג'וליה פירס התפטרה אחרי שימוע שנערך לה בקונגרס.

השבוע נדחה שוב משפטו של הפורץ החמוש, עומר גונזלס, כדי לערוך לו איבחון פסיכיאטרי חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully