וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב פורנו ביתר את חברו ושלח האיברים לפוליטיקאים

בקוויבק נפתח משפטו של לוקה מניוטה, שחקן קנדי המואשם ברצח בן-זוגו הסיני בפרשה שזיעזעה את קנדה ב-2012. התביעה: הוא תכנן את הרצח במשך חצי שנה. הנאשם: "איני שפוי"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

לוקה רוקו מניוטה, שהתפרסם כשחקן בסרטי פורנוגרפיה חובבניים, מודה כי הרג את בן זוגו הסיני וביתר את גופתו, בפרשה שזיעזה את קנדה והובילה למצוד בינלאומי. עם זאת, בפתח משפטו טען מניוטה כי לא היה אחראי לרצח, משום שהוא לוקה בסכיזופרניה.

המשפט, שנפתח השבוע בקוויבק, חוזר לפרשה שאירעה ב-2012. התובע, לואי בותייה, הזהיר את חבר המושבעים כי "הראיות יכללו מוצגים מזוויעים, ובהם הסרטון המחריד שבו נראה הנאשם מחלל את הגופה".

לדברי התביעה, מניוטה, בן 31, תכנן את הרצח במשך שישה חודשים. הוא פירט את מעשיו בפני עיתונאי בריטי, שאותו שאף לזמן כעד מטעמו במשפט העתידי. כמו כן, הוא שאף לביים סרט תיעודי על הרצח.

חדשות נוספות מהעולם:
האם ה"ארגון שמסוכן יותר מדאעש" היה שקר אמריקני?
מהי המדינה שהכי כדאי לבני 60 ומעלה לחיות בה?
המגיפה מתפשטת: מקרה ראשון של אבולה בארה”ב

הקניבל הקנדי לוקה מניוטה הוסגר בחזרה לארצו. רויטרס
מניוטה עם הסגרתו מצרפת לקנדה ב-2012/רויטרס

בחודש מאי 2012, אותרו איבריו הכרותים של הסטודנט הסיני הנעדר ג'ון לין. החלקים הראשונים נמצאו במזוודה במטה המפלגה השמרנית של קנדה. משטרת מונטריאול חשפה לאחר מכן סרטון, שבו נראה מניוטה מבתר את גופתו של לין ומחלל אותה. בהמשך אותרה חבילה נוספת, ובה כף ידו של לין, שנשלחה למפלגה הליברלית.

פלג גופו העליון של הצעיר הסיני אותרה במזוודה מחוץ לדירתו של מניוטה. מניוטה עצמו נמלט ממונטריאול לצרפת, ונתפס כעבור כמה ימים בברלין, בסיוע האינטרפול.

מניוטה, יליד טורונטו שעבר למונטריאול, הופיע בסרטים פורנוגרפיים חובבניים והפיץ סרטונים שבהם הוא נראה מתעלל בחיות. בין היתר הוא תיעד את עצמו חונק גורי חתולים באמצעות הכנסתם לשקית אטומה, או מאכיל חתולים אותם לנחש פיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully