וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר טורונטו, שהודה בשימוש בסמים קשים, פורש

רוב פורד, שהתפרסם בשורת שערוריות מביכות, ביטל את השתתפותו במרוץ לראשות העיר לאחר שאובחן אצלו גידול בבטן. את הלפיד העביר לאחיו. "ניצב לפני הקרב הגדול בחיי"

ראש עיריית טורונטו, רוב פורד, במהלך דיון בהדחתו במועצת העיר, 13 בנובמבר 2013. רויטרס
" מכירים אותי בתור הבחור שמתמודד עם דברים באופן חזיתי ולא מוותר". פורד/רויטרס

ראש עיריית טורונטו רוב פורד, שהודה בשנה שעברה שצרך סמים קשים, ביטל אתמול (שישי) את השתתפותו במרוץ לראשות העיר, לאחר שאובחן אצלו גידול בבטן. דובר מטעם העירייה מסר כי מועמדותו של פורד הוסרה. זמן קצר לאחר ההודעה, פורסם באתר העירייה כי אחיו, דאג פורד, הציג את מועמדותו לתפקיד.

"אחי זקוק לי שאקח את הלפיד בזמן שהוא עסוק בלהרגיש יותר טוב", אמר דאג שמכהן כחבר מועצת העיר טורונטו במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול.

עוד ידיעות בנושא:
ראש העיר טורונטו חזר מגמילה: "עישנתי כל סם אפשרי"
תיעוד: ראש עיריית טורונטו מאיים ברצח
ראש העיר של טורונטו הודה: ”עישנתי קראק”

רוב פורד, ראש עיריית טורונטו, מתנצל על הסרטון בו הוא נשמע מאיים ברצח, 8 בנובמבר 2013. רויטרס
נראה מעשן קראק, נכנס לגמילה, וחזר. פורד/רויטרס

פורד אושפז ביום רביעי לאחר שהתלונן במשך חודשים על כאבים בבטנו. בדיקות שערך בבית החולים הצביעו על כך שהוא סובל מגידול בבטנו - אולם לא מדובר באבחון סופי. בהצהרה שמסר ממיטת חוליו, אמר פורד כי היה לו לכבוד להיות ראש העיר של טורונטו.

"יכול להיות שאני ניצב לפני הקרב הגדול בחיי, ואני רוצה שתושבי טורונטו ידעו שאני מתכוון לעמוד בפני האתגר הזה ולנצח בו", אמר פורד ממיטת חוליו. "אנשים מכירים אותי בתור הבחור שמתמודד עם דברים באופן חזיתי ולעולם לא מוותר", הוסיף.

בשנת 2000 נבחר פורד לייצג את שכונת אטוביקוק במועצת העיר. אז החלה להיווצר לו תדמית של אדם שזורק הערות שנויות במחלוקת לחלל האוויר וכמי שלא אוהב לבזבז את כספי העיר. אחרי כמה שנים בתפקיד הוא החליט לרוץ לראשות העירייה, בהבטחה "שיביא סוף לחוסר העשייה".

ב-2010 הוא נבחר ברוב של 47%, כשמירב הקולות מגיעים מהפרברים המרוחקים. אחיו דאג פורד ג'וניור החליף אותו כנציג שכונת אטוביקו במועצה.

למרות שזכה בפופולריות לאחר שהביא לביטול מס רכב שנוא שהונהג בעיר, רוב מוכר מחוץ לקנדה בעיקר בתור ראש העיר שהתבטא בעבר באופנים סקסיסטיים, יצא נגד הומוסקסואלים ואף תועד מאיים ברצח על אלמוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראש העיר טורונטו רוב פורד מכחיש שעישן קראק. קנדה, אוקטובר 2013. רויטרס
התבטא בעבר באופנים סקסיסטיים. פורד/רויטרס

לדבריו, ההתנהגויות הבלתי-הולמות שלו היו בשל בעיית השתייה. "אני חושב שזה הולך יד ביד עם המחלה. זה היה מצב כרוני, רפואי. לא הבנתי את זה אז", אמר. "אתה אומר דברים שהם פשוט לא אתה. כל מה שאני יכול לעשות עכשיו זה להתנצל ולחיות עם המחלה. זו מלחמה יומיומית שאני הולך להתמודד עמה לאורך המשך החיים".

בנובמבר הודה פורד כי צרך סמים גם בשנתיים האחרונות, זאת לאחר שאתר הרכילות Gawker דיווח כי הגיע לידיו סרטון בו הוא נראה מעשן קראק. הוא הכניס את עצמו לגמילה בת חודש, חזר לעיריה ביוני וזמן קצר לאחר מכן הכריז שהוא רץ לסיבוב נוסף.

סקרים אחרונים הראו שעיקר התמיכה בו מגיעה מ"אומת פורד" - כינוי לאוכלוסייה המתגוררת בפרבריה הפנימיים של העיר, שהיא פחות משכילה ויותר ענייה.

"הוא לא היה יכול לשאת את המחשבה שהעירייה תחזור לימיה הקודמים" אמר דאג, שלא פירט עד כמה הקמפיין שלו יהיה דומה לזה של אחיו, אולם ציין כי הם חולקים את אותם ערכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully