וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בפלורידה: 4 גופות מבוגרים וילד שנותר לבד

לאחר כמה שעות של חיפושים נמצא טריסטן, ילד אוטיסט בן 4, שנעלם מביתו. שבוע לפני העלמותו הזעיקה אמו את המשטרה לאחר שאביו הביולוגי איים עליה בסכין. זהות הגופות לא ידועה

ניידת משטרה. ShutterStock
ניידת משטרה/ShutterStock

תעלומה בפלורידה: ישמעאל טריסטן סאנטיסטבן, ילד אוטיסט בן ארבע, נמצא היום (שישי) לאחר שמוקדם יותר דווח שנעלם מביתו. בקרבת הבית נמצאו גופותיהם של ארבעה מבוגרים, שני גברים ושתי נשים, שאיתם שהה ככל הנראה הילד. לאחר שהוא נמצא, הוא נלקח לתחנת המשטרה. הגבר החשוד שלקח אותו נעצר.

במהלך בדיקה שערכו אתמול רשויות הרווחה בביתו של סאנטיסטבן במחוז קאונטי "נמצאו סימנים ברורים לכך שמשהו רע קרה", סיפר לרשת CNN שריף המחוז, כריס נוקו. בזמן החיפושים באזור אחד מסגניו של השריף הריח ריח נורא. "ואז הוא ראה ציפורים שעפות בסיבובים בקרבת מקום", הוסיף נוקו.

כשהתקרבו לאזור, כקילומטר וחצי מהבית, מצאו את ארבעת הגופות אך לא היה כל סימן לילד. אז עלה החשד כי סאנטיסבן נלקח על ידי אדם מטוס בן ה-28, שככל הנראה הוא אביו הביולוגי של הילד. "הדאגה העיקרית שלנו היא להגיע לטריסטן ולוודא שהוא בטוח ומוגן", אמר נוקו בזמן שהחיפושים עוד היו בעיצומם. "קיים חשש כבד לשלומו אם יתברר שהוא אכן נמצא עם אדם".

זהות הגופות שנמצאו אינן ידועות, אך תושבי האזור סיפרו ל-CNN שהם עברו לבית לאחרונה מפנסילבניה. בשבוע שעבר הגיעו סגניו של השריף לבית, לאחר שאמו של סאנטיסבן התקשרה למוקד המשטרה ודיווחה שמטוס איים עליה בסכין. השוטרים לא הצליחו למצוא את מטוס שנמלט עד שהגיעו, ולא איתרו אותו מאז. המשטרה פתחה בחקירה בנוגע לארבעת הגופות ובלשי המשטרה מנסים כעת לקבוע מה קרה בבית בשבוע שחלף.

עוד בעולם:
"יכול לקרות לכולן": מה גרם לנערה בריטית להתגייס לדאעש?
שיקגו: איסור נישואים חד-מיניים מנוגד לחוקה
"בוקו חראם" כבש עיר בצפון ניגריה: "גופות ברחובות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully