וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש קוברה לבקן ומסתורי משגע את לוס אנג'לס

4.9.2014 / 11:01

פקחי החי בקליפורניה יצאו למצוד אחרי הזוחל הארסי שהכיש כלב ונמלט. תרנגולות ננעלו בחצרות והתושבים התבקשו להזעיק את המשטרה. הנחש "פתח" חשבון טוויטר עצבני במיוחד

מצוד אחרי נחש קוברה לבקן באזור לוס אנג'לס – ספטמבר 2014. מחלקת הפיקוח על החי – מחוז לוס אנג'לס, אתר רשמי
קלסתרון הנחש כפי שהופיע בהודעת מחלקת החי בלוס אנג'לס./אתר רשמי, מחלקת הפיקוח על החי – מחוז לוס אנג'לס

לוכדי נחשים מנהלים בימים אלה מצוד בדרום קליפורניה אחר נחש קוברה ארסי במיוחד, שהכיש כלב והתגנב בערמומיות לשכונת מגורים בפרבר של לוס אנג'לס. ייחודו של הנחש הנדיר, ממין קוברה מונוקלית, הוא בצבעו הלבן.

לדברי מומחה הנחשים גרג פולי, הנחש הלבקן לא נוטה להיות תוקפני, אך ינשוך כאשר הוא חש בסכנה. דוברת מחוז לוס אנג'לס, לארה ארסיניין, ביקשה מהציבור להזעיק מיד את המשטרה במקרה שעולה חשד לאיתור הזוחל הבהיר והחמקמק.

הכוננות המיוחדת במחלקת הפיקוח על החי הוכרזה ביום שני, אחרי שהנחש התנפל על כלב בעיר טאוסנד אוקס, פרבר צפוני-מערבי של לוס אנג'לס. הכלב אושפז במרפאה במצב חמור, אך וטרינרים הצליחו להצילו.

נחשי קוברה אסורים לגידול פרטי בקליפורניה. פקחי המחלקה סבורים כי הנחש הוברח לארצות הברית על-ידי אחד מתושבי העיר, שנודע לשמצה בשל חיבתו לחיות אקזוטיות. בשנה שעברה דווח על "מכת נחש" בעיראק, כאשר קוברות קטלו 60 תושבים בעיר אחת.

עוד ידיעות מהעולם:
צפו בתמונות: צבייה שלמה - בתוך בטנו של נחש פיתון
תיעוד: מטוס קרב מתרסק לשכונת מגורים ועולה בלהבות
חברתו הנבגדת של נשיא צרפת חושפת את שנאתו לעניים


(בסרטון: מיצוי ארס מנחש קוברה לבן)

אריאן דידר, תושבת טאוסנד אוקס בת 39, אמרה למקומון "לוס אנג'לס רג'יסטר" כי היא נוקטת צעדי בטיחות מיוחדים בזמן המצוד אחרי הנחש המסוכן. לדידר יש כלב וחתול, והיא גם מגדלת תרנגולות. דגים שוחים בבריכה הקטנה שנמצאת בחצר האחורית. לדבריה, היא הקימה גדר מיוחדת כדי למנוע מהנחש להזדחל לביתה ולהכיש את החיות.

לנחש הלבקן כבר הוקם חשבון טוויטר פארודי, שבו הזוחל חושף את דעתו על תושבי העיר שבה הוא מסתתר ומותח ביקורת על החולדות שהוא סועד למחייתו. הוא מתנצל על סגנון כתיבתו הפזיז ("אל תשכחו שאין לי ידיים") ומבקש לדרוש בשלומו של הכלב שהכיש ("אני אולי זוחל, אבל יש לי לב חם").

הנחש מבקש בטוויטר המלצות לבילויים, מקטר על הקולגות ("בחיים אל תזמינו צלופח לסושי"), ואף מזדהה עם המוניטין הרעים שמזוהים עם הנחשים מאז סיפור גן העדן. "אבל ברצינות, היית אוכל תפוח אם אשתך אמרה שזוחל המליץ עליו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully