וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחבת את המזרון עליו נאנסה: "עד שהאנס ייענש"

סטודנטית שנאנסה על ידי תלמיד אחר, טוענת כי האוניברסיטה לא מטפלת בתלונה ולאות מחאה היא סוחבת את המזרן עליו נאנסה לכל מקום, עד שהאנס יסולק מהלימודים

אמה סולקוביץ' שסוחבת מזרון במחאה על אונס שעברה. יוטיוב, צילום מסך
"הדרך הטובה ביותר לסמל את המשא הכבד שרובץ על נפשי"/צילום מסך, יוטיוב

בכל מוסד לימודים נהוגים כללים ברורים ועונשים הכרוכים במעשי הטרדות מיניות. אם תשאלו את אמה סולקוביץ', סטודנטית בת 23 מאוניברסיטת "קולומביה" שבמדינת ניו יורק, לטאטא מתחת לשטיח הרבה יותר קל. הצעירה התלוננה לא מכבר כי נאנסה בשבוע הראשון לשנת הלימודים על ידי סטודנט נוסף בחדרה שבמעונות, אולם זה עדיין מסתובב חופשי ברחבי הקמפוס. כיוון ששמה לעצמה למטרה לשכנע את הרשויות, המשטרה וחבריה לספסל הלימודים, היא החליטה לסחוב על גבה את המזרן עליו בוצע האונס בכל עת.

סולקוביץ' היא רק אחת משלוש מתלוננות, שעתרו יחד להנהלת האוניברסיטה באפריל האחרון. הן מאשימות את מוסד הלימודים בטיפול כושל בתקיפה המינית שביצעו בהן סטודנטים, ואף כי כל אחת תיארה בתורה את הטראומה שחוותה, התוקפים ממשיכים ללמוד בבית הספר.

אמה סולקוביץ' שסוחבת מזרון במחאה על אונס שעברה. יוטיוב, צילום מסך
"מספיק שאתקל באדם בעל מראה דומה לתוקף שלי כדי שאכנס לפאניקה"/צילום מסך, יוטיוב

"אני מפחדת לעזוב את החדר בכל פעם מחדש", הודתה סולקוביץ' בחודש מאי האחרון. "מספיק שאתקל באדם בעל מראה דומה לתוקף שלי כדי שאכנס לפאניקה. בסמסטר האחרון, למשל נהגתי לעבוד בחדרי החושך של המחלקה לצילום. למרות שאותו בחור לא חולק איתי כיתה משותפת, הוא ביקש רשות מהמרצה וטרח לבקר במקום גם כשאני שם. סבלתי מדפיקות לב ומקוצר נשימה. בקיצור, כל עוד שנינו חולקים את אותם המסדרונות הוא מהווה עבורי מטרד".

כתלמידה במחלקה לאמנות חזותית, החליטה סולקוביץ' להשיב מלחמה בדרך המוכרת לה היטב: יצירתיות. כל עוד דבר לא נעשה בנידון, היא תמשיך לשאת את מזרן המעונות הסטנדרטי הזה לכל שיעור, פגישה והרצאה. "זוהי הדרך הטובה ביותר לסמל את המשא הכבד שרובץ על נפשי ללא הפסקה מאז האירוע", הסבירה אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בראיון בו היא מסבירה את המחאה שלה

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully