וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא בפרו: נתפס משלוח קוקאין במשקל שמונה טונות

2.9.2014 / 8:04

הרשויות במדינה הדרום אמריקנית הציגו בגאווה את הסיכול הגדול ביותר בהיסטוריה של משלוח קוקאין, שנתפס במחסן בצפון המדינה, מוחבא בתוך גושי פחם. השלל הושמד במשרפה בבירה

רויטרס

הישג היסטורי ליצרנית הקוקאין הגדולה בעולם: הרשויות בפרו השמידו אתמול (שני) 7.6 טונות של הסם שנתפסו בשבוע שעבר במחסן בעיר הואנצ'אקו, בצפון המדינה. חבילות הקוקאין הוטמנו בתוך גושי פחם גדולים, והושמדו במשרפה אקולוגית גדולה ברובע אטה של הבירה לימה.

מדובר בכמות הגדולה ביותר של הסם שנתפסה אי פעם במדינה, שעלתה בשנת 2012 לראש רשימת יצרניות הקוקה והקוקאין של האו"ם, לאחר שהדיחה מהתואר המפוקפק את קולומביה השכנה.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
שוטר ירה למוות בכלב שהתנפל עליו
צפו: יצא לצלם סרט טבע וחזר עם פורנו סנאים
תיעוד מדהים של גל התפרצויות אש על פני השמש

לכידת קוקאין בפרו. רויטרס
שר הפנים אורסטי מציג את הסם שנתפס/רויטרס

שר הפנים, דניאל אורסטי, אישר כי נתפסה הכמות חסרת התקדים, לאחר שההערכה המקורית עמדה על שלושה טונות בלבד. במסיבת עיתונאים מתוקשרת, הציגו הרשויות את השלל, לפני שזה הועלה למשאית משטרתית והועבר לאתר בו הושמד.

המשטרה המקומית מעריכה כי הקוקאין היה אמור להישלח לאירופה דרך אחד מנמלי הים של פרו. חברות הייצוא החשודות במעורבות בפרשה מייצאות פחם לספרד ולבלגיה באופן קבוע מאז שנת 2011.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לכידת קוקאין בפרו. רויטרס
לכידת קוקאין בפרו/רויטרס

סוחרי הסמים מקיימים מאמץ מתמיד "לייצא" אותם לשווקים בארה"ב, באירופה וגם בישראל. לפני כשבועיים, הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד שני תושבי רמלה, בן 61 ובן 57, המואשמים שייבאו קוקאין מקוסטה ריקה במסווה של משלוחי צעצועים. הפרשה, שזכתה לשם "צעצוע של סיפור", נוהלה במפלג התשאול של היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז. סעיפי האישום נגד השניים הם ייבוא סמים וקשירת קשר לביצוע פשע.

הפרשה החלה בסוף החודש שעבר, אז בדקה המשטרה בקוסטה ריקה משלוח צעצועים שהיה אמור להישלח לישראל. בבדיקה של צעצוע כלב מפלסטיק נמצא כי ראשו כבד באופן חריג. הראש נבדק, ודגימת החומר שהיה בו העלתה כי מדובר בקוקאין באיכות גבוהה. עוד העלתה הבדיקה כי החבילה מיועדת לתושב העיר רמלה. היא הועברה לישראל בליווי שוטרים מקוסטה ריקה.

לכידת קוקאין בפרו. רויטרס
לכידת קוקאין בפרו/רויטרס
לכידת קוקאין בפרו. רויטרס
לכידת קוקאין בפרו/רויטרס
לכידת קוקאין בפרו. רויטרס
לכידת קוקאין בפרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully