וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בכת האמיש: שתי ילדות נחטפו והותקפו מינית

שתי הילדות נחטפו מדוכן ירקות סמוך לביתן בצפון מדינת ניו יורק. החיפושים התעכבו כיוון שבקהילה, המתנגדת לטכנולוגיה, לא היו תצלומים של הבנות. הן נמצאו כעבור יממה

ילדות מכת אמיש רצות לבית ספר – אוהיו, 2011. AP
שתי ילדות מכת אמיש/AP

המשטרה במדינת ניו יורק חושדת כי חוטפיהן של שתי ילדות מכת האמיש התעללו בהן מינית. הילדות, אחיות בנות 6 ו-12, נעלמו ביום רביעי מביתן ונמצאו כעבור 24 שעות. בני הזוג סטיבן האוול בן ה-39 וניקול ווייזי בת ה-25 נעצרו והואשמו בחטיפה ובתקיפה. אם יורשעו, הם עלולים להישלח ל-25 שנות מאסר.

שתי הילדות נחטפו מדוכן הירקות המשפחתי שלהן בכפר יובלטון שבמחוז סנט לורנס. הן התפתו ללכת אחרי שני הנאשמים, מפני שטעו לחשוב שמדובר בלקוחות. בני הזוג חטפו אותן במכונית והובילו אותן לביתן, שם החזיקו בהן יותר מיממה. הן הסיעו אותן לאחר מכן לעיירה סמוכה, כ-25 קילומטרים ממקום החטיפה, והורידו אותן באחד הרחובות. אחד התושבים זיהה את הילדות בשל לבושן האופייני לכת האמיש, והזעיק את המשטרה.

חברי הכת המסוגרת מתנכרים לטכנולוגיה, והם לא יכלו לספק למשטרה תצלומים של הילדות הנעדרות. הוריהם של הילדות, הדוברים את שפת הקהילה ("הולנדית בניב פנסילבניה") שוחחו עם המשטרה בעזרת מתורגמן כדי לספק קלסתרון של הבנות.

לדברי המשטרה, יש חשד שהאוול ו-ווייזי היו מעורבים בחטיפות קודמות. האוול עובד במוסד רפואי, וזוגתו מטפלת בכלבים. המשטרה הבהירה כי אין ראיות שהשניים חטפו את הילדות בשל היותן חברות בכת האמיש.

פטרישה ריצ'י, חברת הסנאט של ניו יורק המייצגת את המחוז, אמרה כי האירוע זעזע את הקהילה. לדבריה, הורים רבים חוששים כעת לתת לילדיהם לצאת החוצה. "יש כבר אנשים שמפרקים את הדוכנים שלהם", אמרה. "זה עלול לשנות לנצח את הנוף המקומי".

חדשות נוספות מהעולם
מצב חירום בסנט לואיס: פצוע אנוש בהפגנה בשעת העוצר
האם דאעש עומדים להכחיד את השפה הארמית?
הבדלנים הפילו עוד מיג אוקראיני, השני ב-10 ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully