וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ישראלי נהרג בהתרסקות מטוס קל בלונג איילנד

המטוס התרסק אל חצר בית לאחר 15 דקות שהייה באוויר ובדרך נס לא היו עוד נפגעים. ההרוג הוא אב לחמישה, תושב ת"א בעבר המתגורר בקווינס. משפחתו מנסה להטיס גופתו לקבורה בארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור בו התרסק המטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראלי המתגורר בארצות הברית נהרג בהתרסקות מטוס קל בלונג איילנד. המטוס התרסק אל חצר בית לאחר 15 דקות של שהייה באוויר ופספס את המבנה המרכזי במעט. בבית שהו באותה עת אמא ובנה הפעוט. נזק כבד נגרם לחצר הבית, אולם הנזק היחיד למבנה הוא חלון שהתנפץ סמוך לעריסת התינוק, שלא נפגע, ושריפה שכובתה במהרה באחד מקירות הבית.

המטוס התרסק בשעה 09:05 בבוקר (שעון מקומי) שעה שהאם הייתה במקלחת. "היא שמעה רעש גדול בחצר ורצה לחדרו של התינוק. נראה שהוא ישן במהלך האירוע", אמר דובר מטעם המשפחה. שכן סיפר שאמו ראתה כיצד המטוס מצליח להתחמק מבית בצדו השני של הרחוב, בטרם פגע ובכמה עצים והתרסק בחצר. טניה בודון, שכנה נוספת שהייתה עדה לאירוע, סיפרה כי "היה פיצוץ. חשבתי שהבית שלי נפגע ולהבות גדולות עלו". במשטרה התייחסו לעובדה שפספס את הבית עצמו כנס. "מדהים שהוא טס במסלול הזה, ובשל כך אף אחד אחר לא נפגע בכל הבתים ברחוב", אמר השוטר קווין באיירר. מנהל התעופה חוקר את התאונה וטרם קבע את הסיבה להרסקות.

הישראלי שהטיס את המטוס החד-מנועי הוא אב לחמישה, תושב תל אביב לשעבר, המתגורר כיום בקווינס. יש לו שני נכדים. משפחתו מנסה להביא את גופתו לקבורה בישראל אחיינו סיפר כי בנו, בן 18, אמור היה ללכת הלילה לנשף סיום השנה בתיכון בו הוא למד. לדבריו, דודו אהב לטוס בשעות הפנאי והיה לו ותק של כשבע שנים. "הוא התכוון להביא משהו עבור המטוס שלו בשדה התעופה, ואז לשוב, אבל זה לא קרה. המשפחה הרוסה. הוא היה איש ידוע בקהילה , שתמיד חייך, תמיד הייתה לו אנרגיה חיובית. הוא תמיד היה מוכן לעזור. הוא היה מלאך.

עוד בוואלה! חדשות:
ליל מעצרים נוסף בגדה: 50 ממשוחררי עסקת שליט נעצרו
נמל אשדוד: יוקמו שלוש ועדות לקבלת עובדים
חיזבאללה מתכוון לשלוח אלפי לוחמים לעיראק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully