וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "תאומי הפלא" נולדו בהפרש של 24 ימים

לינדלבה דה סילבה מבוסטון הייתה בחודש החמישי כשילדה את תינוקה הראשון - שנלקח מיידית לאינקובטור, בעוד אחיו נשאר ברחם למשך כחודש נוסף. כעת שניהם בריאים. "בכיתי המון"

זוג תאומים, אלכסנדר ורונאלדו, שנולדו בהפרש של 24 ימים בעיר בוסטון. לינדלבה דה סילבה,
התאומים אלכסנדר ורונאלדו/לינדלבה דה סילבה

במבט ראשון, רונאלדו ואלכסנדר בני ה-3 חודשים נראים כמו סתם זוג תאומים. אבל מאחורי צמד התינוקות מבוסטון, מסצ'וסטס, עומד סיפור בלתי ייאמן, ששיאו הוא לידת התינוק רונאלדו בהפרש של כמעט חודש שלם מאחיו.

הכל התחיל כשלינדלבה דה סילבה בת ה-35 חוותה ירידת מים בחודש החמישי בלבד להריונה. "נכנסתי לפאניקה", אמרה לרשת ABC, "זה היה מוקדם מדי". על אף ניסיונות הצוות הרפואי לדחות את הלידה, התינוק אלכסנדר הגיח לאוויר העולם ארבעה ימים לאחר מכן - כשהוא במשקל 745 גרמים בלבד. הוא נלקח מיד ליחידת הטיפול הנמרץ לפעוטות בבית החולים. אחיו סירב לצאת, והצירים דעכו בהדרגה.

הרופאים לא התרגשו, ודווקא עודדו את הישארותו של התינוק השני ברחמה. "אמרו לי - אולי תלדי בעוד שעה, יום או שבוע", סיפרה דה סילבה. "ככל שהוא יישאר יותר זמן בפנים, כך הוא יגדל יותר". וכך, בעוד שאלכסנדר גדל באינקובטור, אחיו התאום המשיך לגדול בגופה של האם.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
רופא שלח הודעות בעלות אופי מיני באמצע ניתוח
צפו: האורגיה ברכב הסתיימה בתאונה ופצועים
צפו בתיעוד מרגש: פעוט חולה סופני "עף" כמו סופרמן

צפו בכתבה על אלכסנדר ורונאלדו:

"הייתי שרה לו ונוגעת בו", סיפרה דה סילבה על הביקורים ביחידת הטיפול הנמרץ שבהם הייתה פוגשת את בנה אלכסנדר. "הוא היה כל כך קטן ואני פחדתי כל כך". לאורך כל אותה העת הייתה האם מאושפזת במחלקת היולדות, בגלל בנה השני שהיה עלול להיוולד בכל רגע והסכנות שנשקפו לבריאותה. למרבה המזל, שלושה שבועות לאחר הלידה הראשונה היא הביאה לאוויר העולם את אחיו של אלכסנדר, רונאלדו, ללא בעיות מיוחדות. התינוק, שנולד במשקל 1.4 קילוגרם, היה גדול משמעותית מאחיו התאום, הודות ל-24 ימים נוספים בתוך הרחם.

"הזמן הנוסף יצר הבדל מטורף", אמרה על רונאלדו, שנולד "ממש כמו תינוק רגיל. הוא לא היה זקוק לשום הנשמה ושום כלום". מאז, עברו שלושה חודשים. "הם תינוקות הפלא שלי", אמרה. "רונאלדו כי הוא נשאר בפנים, ואלכסנדר כי הוא שורד".

היא סיפרה על הרגעים הקשים: "היו פעמים שבכיתי המון. אבל אמרתי לעצמי 'הכל עכשיו בידיים של אלוהים'. אז התפללתי והאמנתי". שני התינוקות נחשבים בריאים, אם כי ייתכן שאלכסנדר, שנולד ראשון, יזדקק לניתוחים בהמשך.

האם, מצידה, מקווה שתוכל לעזוב עמם את בית החולים בקרוב. "הכנתי הכל בבית, אני כבר לא יכולה לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully