וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: מורה כפתה מין אוראלי על תלמיד במשרדה

המורה הושעתה מתפקידה לאחר שנפוצו שמועות כי היא מנהלת מערכת יחסים לא הולמת עם בן 17. לדבריו, היא הטרידה אותו מתחילת השנה, ובמקרה מסוים אף ביצעה בו מעשה מגונה במשרדה

צילום מסך

מורה לחינוך מיוחד בבית ספר תיכון בטקסס שבארצות הברית נעצרה לפני שבוע בחשד שכפתה יחסי מין על תלמיד בן 17. המורה, העומדת בפני הגשת כתב אישום, מואשמת כי ביצעה בו מין אוראלי בניגוד לרצונו - במשרדה שבבית הספר. היא הושעתה עד לסיום החקירה ומכתב נשלח להורי התלמידים.

המורה בת ה-30, שרה-לין גייל פורטווד, נעצרה בעקבות חשד כי קיימה יחסים לא הולמים עם תלמיד, אולם בהמשך עלה החשד כי היחסים לא היו בהסכמת התלמיד. בראיון לכלי תקשורת מקומיים, סיפר התלמיד, שאינו לומד בכיתת חינוך מיוחד, כי פורטווד, נשואה טרייד עם ילד, החלה להטריד אותו בתחילת השנה. לדבריו, המורה נהגה להחמיא לו על מראהו החיצוני ובמקרים מסוימים אף התחככה ונגעה בו באופן מיני.

עוד בוואלה! חדשות
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה
צפון קוריאה: לא נקבל ביקורת מ”הומו זקן ומגעיל”
בדיקות פולשניות ואדישות: נציב שב"ס באיראן הודח

התלמיד סיפר כי אמר למורה שהוא אינו מעוניין בקשר עמה, אך היא המשיכה - והוא "לא ידע למי לספר". לדבריו, פעם אחת הוא נקרא למשרדה, ושם היא הצמידה אותו בכוח לשולחן, הורידה את מכנסיו וביצעה בו מין אוראלי.

המפקח של בית הספר, פיליפ אנתוני, אמר לכלי תקשורת מקומי כי פנה לגורמי אכיפת החוק בעקבות שמועות לפיהן פורטווד, שהחלה ללמד בבית הספר לפני פחות משנה, מנהלת מערכת יחסים עם תלמיד. לדבריו, "ילדים דיברו, וחלק מהמורים שמעו במקרה. כשהבנו שלהאשמות יש בסיס, יצרנו מיד קשר עם המשטרה". המפקח יידע את ההורים באשר למקרה. באם תורשע, עומדת פורטווד בפני 20 שנות מאסר.

(עדכון ראשון: 21:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully