וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשה ביצי פסחא עם בנה וגילתה גופת אדם בחצר

תושבת העיר נוקסוויל שבטנסי בארצות הברית חיפשה יחד עם בנה בן הארבע את ביצי החג המסורתיות, אך במקום זאת גילתה גופת אדם במצב ריקבון מתקדם בתחת המרפסת שבחצר ביתה

כמדי שנה בחג הפסחא, יצאה תושבת העיר נוקסוויל שבמדינת טנסי בארצות הברית, לחפש יחד עם בנה בן הארבע את ביצי הפסחא, שלפי המסורת הנוצרית ארנב הפסחא מחביא אותן במהלך החג. אלא שכאשר האם והבן תרו אחר הביצים בבוקר החג - המסמל את תחייתו של ישו שלושה ימים לאחר שנצלב ונקבר בירושלים, הם גילו גופת אדם מתחת למרפסת ביתם.

עוד באסור לפספס:
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה
ההורים כלאו נערה במוסך 9 שנים, משקלה - 20 ק"ג
ניסה לצלם סלפי - ונפגע מרכבת: "זו לא מתיחה"

רשת CNN דיווחה אתמול (שישי) כי השוטרים שהוזעקו על ידי האישה גילו גופת אדם במצב ריקבון מתקדם מתחת לביתה הפרטי. הגופה הועברה לנתיחה שלאחר המוות, אך עד כה הרשויות לא הצליחו לגלות את זהות הגבר בשל מצב הגופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית האישה שבו התגלתה הגופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה סיפרה לשוטרים כי במשך כמה ימים קודם לכן שרר ריח צחנה סמוך לביתה, וכי היא ניסתה ללא הצלחה לגלות את מקורו. היא אף ביררה עם הגנן שהזמינה לביתה אם החומר שריסס על הדשא נגד מזיקים עשוי היה לגרום לריח העז, אך רק ביום רביעי החולף, כאשר חיפשה עם בנה את ביצי החג המסורתיות, היא גילתה את המקור לריח המצחין. המשטרה המקומית החוקרת את נסיבת המקרה הודיעה כי לפי שעה לא ברור אם הגבר שגופתו התגלתה מתחת לבית האישה נרצח או מת בנסיבות טבעיות. על פי השערת החוקרים, גופת האיש שכבה מתחת לבית במשך כשבוע עד שבועיים לפני שהתגלתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully