וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות סקסיות של האשה גרמו לבעל לשכור רוצח

בעלה המיליונר של דוגמנית מצליחה החליט כי התמונות שלה בהלבשה תחתונה הן סיבה מספקת לחפש רוצח שכיר שיחסל אותה. צפו בתמונות שגרמו לו לאבד את זה

מוניקה אולסן בסט תמונות שגרמו לבעלה להזמין רוצח שכיר. Kenneth Matthews, אתר רשמי
התמונה שגרמה לבעל לשכור מתנקש שיפגע באשתו/אתר רשמי, Kenneth Matthews

מוניקה אולסן בת ה-32 היא דוגמנית מצליחה לשעבר, שהלכה לא פעם על המסלול בתצוגות אופנה גדולות ואפילו השתתפה בסרט "חתיכה בהפתעה". בשנת 2003 היא ויתרה על קריירת הדוגמנות ונישאה למיליונר דינו גוג'ילמאלי, המבוגר ממנה ב-20 שנה. השניים הפכו להורים לשתי ילדות ואף הקימו יחד בקליפורניה חברת מוצרי טיפוח עור מצליחה שגלגלה מעל ל-50 מיליון דולר בשנה. אולם סיפור האהבה המצליח הפך לסרט אימה לאחר 11 שנות נישואים, כאשר הבעל נעצר לפני כשבוע בחשד שתכנן לרצוח את אשתו – בשל תמונות סקסיות שלה.

על פי הדיווח של ה"דיילי סטאר", מוניקה החליטה לחזור לקריירת הדוגמנות לאחר הולדת בנותיהם בשנת 2010, בניגוד לרצונו של הבעל. השיא מבחינתו היה סט תמונות סקסיות בהלבשה תחתונה, אותן צילמה אשתו עם צלם אופנה נודע. השנים החלו בהליכי גירושים ובמאבק משפטי על הילדות, שהגיע לשיא כאשר הבעל הוקלט בשיחה עם חבר כשהוא מנסה לשכנע אותו לרצוח את אשתו.

מוניקה אולסן בסט תמונות שגרמו לבעלה להזמין רוצח שכיר. Kenneth Matthews, אתר רשמי
"נכון, התמונות הן מאוד עסיסיות, אבל אלו תמונות בהלבשה תחתונה וזה מה שהמעריצים שלה מצפים ממנה"./אתר רשמי, Kenneth Matthews

"הוא הפך לקנאי בצורה קיצונית", סיפר אחד מהחברים של בני הזוג שמתמצא בפרטי החקירה, "הוא לא היה מסוגל לשאת את העובדה שגברים הולכים לראות את אשתו בהלבשה תחתונה במגזיני גברים כמו 'מקסים'. השיא עבורו היה סט התמונות שהיא צילמה ב-2012 עם הצלם קנט' מתיוס. הוא ראה אותן והשתולל. למרות שזה היה סט צילום מקצועני לגמרי, עם מאפרים, סטייליסטים, עוזרי צלם והכל, הוא טען שהיא והצלם יותר מדי קרובים", אמר החבר. "נכון, התמונות הן מאוד עסיסיות, אבל אלו תמונות בהלבשה תחתונה וזה מה שהמעריצים שלה מצפים ממנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוניקה אולסן בסט תמונות שגרמו לבעלה להזמין רוצח שכיר. Kenneth Matthews, אתר רשמי
אחרי שדינו ראה את התמונות הוא אסר עליה להמשיך להצטלם"/אתר רשמי, Kenneth Matthews

"אחרי שדינו ראה את התמונות הוא אסר עליה להמשיך להצטלם. נקודה. פה הבינה מוניקה כי היא חייבת לעזוב אותו והוא השתגע. הוא מנע ממנה להצטלם שוב או לנסות להשתתף בסרטים". על פי הדיווח, זה היה השלב שבו החליט דינו כי הוא מעדיף לרצוח את מוניקה מאשר להפסיד לה בבית המשפט. בארוחת צהריים במסעדה אסייתית הוא הציע לחברו, ריצ'ארד פורמן, 80 אלף דולרים בכדי לרצוח את אשתו.

התובעת המחוזית אמילי קול אמרה למגזין "פיפל" כי לא ברור מדוע חשב דינו כי החבר הוא האדם שמסוגל לבצע את הרצח, אולם הוא המשיך להציק לו בנושא עד שפורמן חשש כי הוא יימצא מישהו אחר שירצח את אשתו והבין כי עליו להתלונן במשטרה. הוא אף הקליט את השיחה האחרונה שלו עם דינו. "אין שום דרך שהם יוכלו לקשר את הרצח חזרה אלי?", נשמע דינו שואל בהקלטה – שהובילה למעצרו.

מוניקה אולסן בסט תמונות שגרמו לבעלה להזמין רוצח שכיר. Kenneth Matthews, אתר רשמי
מוניקה אולסן בסט תמונות שגרמו לבעלה להזמין רוצח שכיר/אתר רשמי, Kenneth Matthews

כרגע הוא נמצא במעצר עם ערבות בסך 10 מיליון דולר, אולם הוא טוען כי הוא חף מפשע וכי מנסים להפליל אותו. "כאשר חבר המושבעים יישמע את הקלטות הם יבינו כי הוא נפל קורבן למניפולציות של מישהו שהוא ניסה לעזור לו", אמר עורך דינו אנתוני ברוקלייר.

צפו בדיווח החדשותי על הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully