וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ביוטה: רצחה 7 מילדיה והחביאה את הגופות בבית

מייגן האנטסמן, תושבת פלזנט גרוב שביוטה, נעצרה לאחר שקרוב משפחתה ביקר אותה בביתה - וגילה גופת תינוק בקופסת קרטון. השוטרים שהוזעקו למקום, מצאו שש גופות נוספות

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבת יוטה שבארצות הברית נעצרה בחשד שרצחה שבעה מילדיה בעת שהיו תינוקות ושמרה את הגופות בתוך קופסאות קרטון בביתה. רשת ABC דיווחה הלילה (שני) כי המשטרה המקומית עצרה את האישה, מייגן האנטסמן בת 39 מפלזנט גרוב, לאחר שקרוב משפחתה ביקר אותה בביתה, גילה את אחת הגופות במחסן והזעיק את המשטרה.

על פי הודעה שפרסמה המשטרה המקומית, קרוב המשפחה שביקר את האנטסמן ניקה את המחסן שבביתה וגילה קופסת קרטון שהכילה את אחת הגופות. "כשהוא פתח את קופסת הקרטון הוא מצא את התינוק בפנים", אמר מייקל רוברטס, קצין במשטרת פלזנט גרוב שחוקר את פרטי המקרה.

עוד בוואלה! חדשות:
קנזס: שלושה הרוגים בשני אירועי ירי במרכזים יהודיים
קייב באולטימטום לפרו-רוסים: עזבו המבנים או שאו בתוצאות
"מזל שהילדה שמעה בשירותים שהבנות מתכננות לרצוח אותה"

תושבת יוטה חשודה שרצחה 7 מילדיה והחביאה את הגופות בקופסאות בביתה. רויטרס
גופות בתוך קופסאות קרטון. מייגן האנטסמן/רויטרס

השוטרים שהוזעקו לבית האישה ביקשו צו חיפוש מבית המשפט, ובמהלך הסריקות בבית גילו שש קופסאות קרטון נוספות, שבהן החביאה האישה את הגופות של התינוקות. מחקירת המשטרה עולה כי האנטסמן ילדה את התינוקות בין השנים 1996 ל-2006. השוטרים עצרו את האישה מיד לאחר גילוי הגופות, והעבירו אותה למתקן כליאה מחוזי. היא צפויה לעמוד לדין בגין שישה סעיפי רצח, על אף העובדה שהתגלו שבע גופות של תינוקות. לפי שעה לא ברור אם להאנטסן ילדים נוספים ואם היא נשואה. "החקירה עדיין נמשכת ואנו עדיין בודקים את המידע שקיבלנו אודות המקרה", אמר רוברטס.

קייטי הוקר, שכנתה של האנטסמן סיפרה: "היא תמיד הייתה בייביסיטר טובה, היא שמרה על הנכדים שלי כשהם היו קטנים". בעלה, ארון, אמר: "זה הגיע כשוק מוחלט לשנינו, לה ולי, כי תמיד חשבנו שהיא נראית רזה. מעולם לא ראינו שום עדות להריונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully