וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: למה נזרקה נעל על הילרי קלינטון?

11.4.2014 / 5:59

נאום שגרתי של שרת החוץ לשעבר, הילרי קלינטון, הפך לשדה קרב לאחר שנעל נזרקה לעברה. למזלה, היא הצליחה לחמוק ולא נפגעה. הזורקת, שלא הוזמנה לאירוע, נלקחה למעצר

נעל נזרקה על הליארי קלינטון בלאס וגאס ב-11.4.14. אי-פי, AP
קלינטון בהלם לאחר הזריקה/AP, אי-פי

יש לשער שלאישה שנלחמה עם ברק אובמה על כיסא הנשיאות יש לא מעט שומרים צמודים, ביניהם כמה חשאיים, אך אלו לא הצליחו למנוע את האירוע המטריד שאירע הלילה (שישי) במהלך נאום שנשאה בכנס בלאס וגאס בו נזרקה לעברה נעל מהקהל. מי שעומדת מאחורי המעשה היא אישה זועמת שזהותה טרם פורסמה. קלינטון, למודת הניסיון, התגברה על המבוכה והמשיכה בנאום ואף התבדחה. "הצוות שלנו לא נתן לה להיכנס ואז היא עקפה את האבטחה", אמרו המאבטחים ההמומים.

עוד בוואלה! חדשות:
השיחה הסודית שהייתה עשויה לסכל את הפיגוע בבוסטון
תלמיד מפנסילבניה דקר מאבטח ו-19 מחבריו
יוון: מכונית תופת התפוצצה ליד בנק מרכזי בבירה

דובר השירות החשאי, ג'ורג' אוגילבי, מסר כי משליכת הנעל עוררה את חשדם של אנשי השירות החשאי והצוות הביטחוני של בית המלון עוד לפני התקרית. "כשניגשו אליה הסוכנים ואנשי הביטחון של המלון, היא זרקה את הנעל ומייד נלקחה למעצר על השירות החשאי וצוות האבטחה של המלון", אמר הדובר.

בוידאו שמתעד את האירוע נראית קלינטון בת ה-66 מתכופפת כדי להימנע מהתעופה הישירה של החפץ שנע לעברה במהירות וכמה שניות לאחר שהבינה מה קרה שואלת את הקהל בבהלה מחויכת: "האם זה מישהו זורק משהו לעברי?"."אלוהים, לא ידעתי שמחיזור פסולת מוצקה הוא כזה נושא שנוי במחלוקת?", הוסיפה בהומור. בכך התייחסה קלינטון לנושא הכנס. "האם זה חלק מקרקס השמש?", שאלה לאחר מכן.

מארק קרפנטר, דובר הארגון שיזם את הכנס, אמר כי האישה לא הייתה מזוהה עם האירוע. לאחר שנתפסה הרימה ידיה באוויר לאות כניעה ונלקחה למעצר על ידי כוחות הביטחון ששהו באולם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תושב בגדד זורק נעליים על נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש. AP, AP
"גרסת המקור". הנעל שהושלכה לעבר בוש בעיראק/AP, AP

זריקת נעליים על דמויות פוליטיות היא צורת מחאה בחלקים רבים בעולם. ב-2008 נזרקה נעל לעבר נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש בזמן שערך מסיבת עיתונאים בבגדד עם ראש הממשלה העיראקי.

קלינטון, שהפסידה לאובמה לראשות המפלגה הדמקורטית, אמרה בתחילת השבוע במהלך ועידת שיווק שנערכה בסן פרנסיסקו כי היא שוקלת להתמודד על הנשיאות שוב בשנת 2016. מאז שעזבה את תפקידה במשרד החוץ, היא נואמת בכל המדינה, כנראה כדי להכין את השטח לנשיאות. דובריה של קלינטון בחרו שלא להגיב בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully