וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד יצא למסע דקירות בתיכון בארה"ב: 20 נפצעו

התקרית אירעה במריסביל, פרבר מערבי של פיטסבורג, זמן קצר אחרי השעה 07:00 בבוקר. המנהל עצר את הדוקר, תלמיד בן 16, שהשתולל בשיעור מדעים וגם פצע את המאבטח

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תלמיד בבית ספר תיכון בפנסילבניה דקר בצהריים (רביעי) 20 בני אדם בפרבר מערבי של פיטסבורג. הוא נעצר לחקירה אחרי שמנהל בית הספר בלם אותו, והצליח לעצור את מסע הדקירות.

19 מהפצועים הם תלמידים בני 14 עד 18. פצוע נוסף הוא מאבטח המוסד החינוכי, בשנות ה-50 המאוחרות לחייו. לפחות שבעה מהפצועים פונו לבית החולים במצב קריטי. כמה מהם הוטסו במסוק לחדר המיון.

אחד ההורים סיפר לרשת המקומית KDKA: "הילדים שלי הפעילו את האזעקה ובית הספר פונה. הילדה שלי אמרה שזה בתלמיד כיתה י'".

במסיבת עיתונאים קצרה, המשטרה הודיעה כי החשוד בדקירה הוא תלמיד בן 16, שהיה חמוש בשני סכינים. מניעיו אינם ברורים. התקרית אירעה בבית הספר התיכון על שם פרנקלין בעיר מריסביל, כ-20 קילומטרים ממערב למרכז פיטסבורג. החשוד השתולל עם חפץ חד במסדרון בכיתת המדעים של התיכון, זמן קצר אחרי תחילת השיעור הראשון של הבוקר.

מנהל שירותי החירום באזור, דן סטיבנס, אמר כי הקריאה הראשונית לעזרה הגיעה כבר בשעה 7:13, וכי "האירוע היה בשליטה בשעה 7:30 או 7:40".

מסע דקירות בבית ספר תיכון ליד פיטסבורג, פנסילבניה. 9 באפריל 2014. AP
הורה מלווה את בתו מחוץ לבית הספר, היום בצהריים/AP

בחודש יוני 2013, אדם חמוש ברובה אוטומטי יצא למסע הרג בקליפורניה סמוך לקולג' סנטה מוניקה. היורה, ג'ון זוואהירי, פתח באש לעבר ספריית הקמפוס אחרי שירה לעבר כמה מכוניות בזירה נפרדת והצית מבנה באש. הוא נהרג מאש המשטרה.

ב-14 בדצמבר 2012 אירעה אחד מתקריות הירי החמורות ביותר בתולדות מערכת החינוך האמריקניות. אדם לנזה, בן עשרים, רצח 20 תלמידים ושישה מבוגרים בבית הספר היסודי סנדי הוק בעיירה ניוטאון שבקונטיקט, ולאחר מכן התאבד. מניעיו נותרו בגדר תעלומה עד היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מסע דקירות בבית ספר תיכון ליד פיטסבורג, פנסילבניה. 9 באפריל 2014. AP
שוטרים מחוץ לבית הספר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully