וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 שנה אחרי: פריצת דרך בחקירת היעלמות אחיות

עקבותיהן של שיילה וקת'רין ליון, בנות עשר ו-12 ממרילנד שבארה"ב, נעלמו ב-1975 לאחר שיצאו לקניון ולא חזרו. כעת מודיעה המשטרה המקומית שיש חשוד אפשרי בחטיפתן

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם הן עדיין בחיים, הן נמצאות בשנות ה-50 חייהן. האחיות ליון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוב ל-40 שנה אחרי שנעלמו עקבותיהן של שתי ילדות בעיירה קנסינגטון שבבמדינת מרילנד בארצות הברית, תפנית בחקירה עשויה להוביל לפיענוח היעלמותן. המשטרה חושדת כי עבריין מין מורשע, המרצה בימים אלה עונש מאסר, היה מעורב בחטיפת הבנות. במסיבת עיתונאים בנושא, פרסמה משטרת מחוז מונטגומרי את פרטיו ואת תמונתו של האיש, וביקשה מהציבור לספק מידע על אודותיו.

עוד סיפורים מהעולם:
מתחת לאוניברסיטה: אלף גופות התגלו במיסיסיפי
אסון בירח הדבש: מומחית לצניחה קפצה מצוק ומתה
"פסיכו": שמרה במשך שנים את גופת אמה על כסא בבית

שיילה וקת'רין ליון היו בנות עשר ו-12 כשנעלמו, ונראו לאחרונה במרץ 1975 בעת שבילו בקניון סמוך לביתן. כשהן פספסו את שעת העוצר שנתנה להן אמן, זו דיווחה על כך למשטרה ונפתחו חיפושים אינטנסיביים אחריהן. אף שהוריהן כבר איבדו תקווה לקבל מידע בנוגע לגורלן של השתיים, והציבו מצבות על שמן בבית קברות מקומי לפני 16 שנה, משטרת מרילנד מעולם לא הפסיקה לנסות לפתור את התעלומה.

אביהן של הילדות, ג'ון ליון, היה בזמנו שדרן רדיו מוכר באזור מגוריהם, וכך הסיפור על היעלמות בנותיו זכה לפרסום רב. רמזים רבים הגיעו להורים ולמשטרה המקומית, אולם הובילו כולם למבוי סתום. אלמונים אף ניסו להתקשר לאב ולבקש כופר עבור הילדות, אולם איש לא הגיע לאסוף את הכסף והאיש ניתק קשר כשהתבקש לספק הוכחה לכך שהילדות נמצאות בידיו.

עם השנים, הרמזים בנוגע למקום הימצאן של האחיות ליון הלכו והתמעטו, והתיק נשכח – עד היום. המשטרה טוענת כעת שיש לה סיבה לחשוב שלויד לי וולץ', בן 57, היה באזור מגוריהן של הילדות ביום שבו הן נעלמו. "זוהי פריצת הדרך הגדולה ביותר שהייתה לנו זה זמן רב", אמר קפטן מרקוס ג'ונס, מפקד המחלקה לפשעים חמורים במשטרת מחוז מונטגומרי, ל"וושינגטון פוסט". אם הן עדיין בחיים, הן נמצאות בשנות ה-50 חייהן.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully