וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצחת הסקסית" תככב בסרט פורנו? "את לוהטת"

אתר אמריקני הציע לאמנדה נוקס דרך מקורית לכסות את ההוצאות המשפטיות הרבות שהיו לה ולהשלים את לימודיה. "המעריצים שלנו שאלו עלייך ללא הפסקה". נוקס טרם הגיבה להצעה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

(נוקס בראיון ראשון לרשת ABC לאחר ההרשעה השנייה)

רגע לפני שתחל לרצות את עונשה הארוך, הציע אתר פורנו אמריקני לאמנדה נוקס לככב בסרט למבוגרים בלבד בהפקתו. בהודעת דואר אלקטרוני שמיענו לה ופרסמו ברבים, כתבו אנשי האתר כי כך תוכל לממן את הוצאות המשפט העצומות שבוודאי היו לה וכך גם יתאפשר לה להשלים את לימודיה הגבוהים אותם עצרה בשל ההליך המשפטי. הסכום שהציע האתר ל"כוכבת" אם תסכים: 20 אלף דולר.

עוד בפרשה:
קרובי הקורבן של נוקס: "להסגיר אותה מארה"ב"
האקס של "הרוצחת הסקסית": "המין לא היה משעמם"
"הרוצחת הסקסית": "מעולם לא השתתפתי באורגיה"

נוקס ובן זוגה לשעבר, האיטלקי רפאל סולסיטו, הורשעו בדצמבר 2009 ברצח הסטודנטית הבריטית מרדית' קרצ'ר, שהייתה שותפתה של נוקס, תוך כדי תקיפה מינית. נוקס נשלחה אז ל-26 שנות מאסר ואילו סולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. אלא שכשנתיים לאחר גזר הדין, באוקטובר 2011, קיבל בית המשפט את ערעורם של השניים וקבע כי העדויות בתיק אינן אמינות. במרץ האחרון הפך בית המשפט העליון באיטליה את ההחלטה והורה על קיום משפט חוזר.

לפני פחות משבועיים הורשעו נוקס וסולסיטו שוב ברצח. על נוקס נגזר מאסר של 28 שנים וחצי, וסולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. המשפט התנהל בהיעדרם של שני הנאשמים - נוקס שוהה בסיאטל שבארה"ב ואילו סנגורו של סוליסיטו אמר לפני פתיחת הדיון כי הוא "לא ישמע את הכרעת הדין משום שהוא שרוי בלחץ".

אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לכתבת רשת ABC, רובין רוברטס, לאחר הרשעתה בשנית, 31 בינואר 2014. רויטרס
נוקס בראיון לרשת ABC אחר הרשעתה החוזרת/רויטרס

הרצח, שהסעיר את איטליה, זכה לחשיפה כלל עולמית ונוקס כונתה בכלי התקשורת "הרוצחת הסקסית". וכך, ימים אחדים לאחר שנמצאה אשמה בפעם השנייה, אתר הפורנו "Monarchy Distribution" הבין שלהשתתפותה בסרט שלו יש פוטנציאל כלכלי עצום ומיהר לצאת בהצעה לפני שנוקס תיכנס למאסר ממנו היא עתידה לצאת בגיל 55.

"תוכלי לבחור מה לבצע ועם מי"

מקים החברה, מייקל קוליץ', כתב בהודעה הפומבית: "זוהי הזדמנות אדירה בשבילך לעשות כסף כדי להשלים את הלימודים ואת ההוצאות המשפטיות העתידיות שיהיו לך לאור המשפט החוזר חסר המזל שלך". עוד כתב קוליץ': "כמו שקראת, וכמו ששמנו לב, את לוהטת לחלוטין", והוסיף: "מאז שחזרת לכותרות, קהל המעריצים הנאמן שלנו כתב לנו ללא הפסקה ושאל עליך". באותה הודעה הוא מבטיח לנוקס שלה תהיה "המילה האחרונה" בנוגע לכל תנאי ההפקה והיא תוכל לבחור אילו אקטים מיניים היא מעוניינת לבצע ועם מי.

אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לרשת NBC, 20 בספטמבר 2013. AP
לא מפסיקה לספק כותרות. נוקס/AP

בדצמבר 2013 סיפק קוליץ' כותרת דומה כאשר הציע את אותה הצעה בדיוק לאשת יחסי ציבור ניו-יורקית , ג'סטין סאקו, אשר פוטרה מהמשרד המפורסם בו עבדה לאחר שפרסמה בטוויטר שלה הערה גזענית. לה, לעומת זאת, הוא הציע רק 10,000 דולר. היא סירבה.

זוהי לא הפעם הראשונה בה נוקס מקבלת הצעה מתעשית הפורנו. בשנת 2011, לאחר שזכתה בערעור שהגישה על גזר הדין הראשוני שקיבלה, הציעה לה חברת פורנו נוספת, "ויויד אנטרטיינמנט", הצעה שאינה כוללת עירום. "היינו רוצים להציע לה את ההזדמנות להיות הדוברת שלנו ולייצג את הסטודיו באירועים של החברה, זה לא יכלול סקס או עירום", כתבו, אך דאגו להוסיף, שאם בכל זאת תרצה ה"טאלנט" להוריד את בגדיה - הם לא יתנגדו. נוקס לא הגיבה לאף אחת מן ההצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully